Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Tricouri promotionale

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Echilibrati designul. Aceasta inseamna combinarea tuturor partilor sau a elementelor pentru a forma un intreg. Cum faceti acest lucru depinde de compozitia designului dvs. Poate ca designul dvs. are o multime de elemente mai mici, cum ar fi stele, plante sau animale. Sau poate ca este vorba de un design mare cu o figura sau o imagine principala.

Ganditi-va cum puteti face designul sa arate coerent, astfel incat toate piesele sau elementele sa se potriveasca bine impreuna. O imagine echilibrata va atrage imediat ochiul, mai degraba decat o imagine haotica.

 Tricouri promotionale – sfaturi utile

Determinati plasarea designului pe tricou. Ar fi bine ca designul tau sa functioneze mai bine ca o imagine centrata, o imagine in partea stanga sus a tricoului sau ca o imagine obisnuita?

Daca proiectati un tricou pentru o marca sau o companie, un design simplu in centrul camasii poate fi cel mai eficient.

Nu uitati ca puteti folosi si partea din spate a tricoului pentru a include un slogan de branding (“Just Do It”). Sau cateva versuri ale unei melodii.

 

Gasiti o forma finala a designului. Cel mai bine este sa va schimbati ideile inainte de a le pune pe tricou. Incercati mai multe modele si combinatii diferite de culori. Retineti contrastul si dimensiunea culorilor. Asigurati-va ca imaginea este echilibrata si coerenta.

Cand aveti indoieli, obtineti o a doua opinie. Adresati-va prietenilor, familiei sau colegilor ce design si schema de culori le plac cel mai mult.

Utilizati Adobe Photoshop pentru a atinge schitele de hartie. Daca schitele dvs. de hartie nu sunt de inalta calitate sau nu sunt trase cu linii clare, este posibil ca aceasta optiune sa nu functioneze. Daca schita este de inalta calitate:

Scanati schitele pe computer. Apoi retusati-le in Photoshop.

Curatati liniile. Jucati-va cu filtrele, culorile, luminozitatea, contrastul, saturatia sau orice alte efecte aveti la dispozitie.

Adaugati linii, flacari, efecte de stropire si alte ornamente care ar putea face designul mai dinamic si mai echilibrat (acolo unde este cazul).

Asigurati-va ca intregul aspect este consecvent la nivel intern, pastrand proportii rezonabile, stiluri coerente si culori coerente.

Utilizati software-ul pentru a crea designul. Daca nu sunteti multumit de calitatea schitelor dvs. de hartie, utilizati software de calculator pentru a desena in Photoshop.

Daca aveti o tableta computerizata, puteti colora si printa direct in Photoshop sau pe un program similar.

Adaugati textul la design, daca doriti. Cautati un font care sa va completeze designul general, mai degraba decat sa il incarce. Fontul ar trebui sa functioneze cu imaginea (imaginile) din design pentru a crea un design echilibrat.

Ganditi-va la fonturile de pe unele dintre cele mai cunoscute logo-uri, desene sau modele. Fontul ar trebui sa se refere la stilul general al companiei sau al marcii. Nike’s Just Do It , de exemplu, are un font indraznet si simplu, la fel ca logo-ul lor indraznet si simplu. Dimpotriva, fontul folosit pentru o echipa sportiva sau pentru o trupa rock de la garaj poate fi mai elaborat sau mai ornamentat.

Asigurati-va ca toate filtrele pe care le utilizati in desen sunt de asemenea aplicate fonturilor. Daca lucrati cu layere in Photoshop, va trebui sa trageti straturile de fonturi sub straturile de efecte foto.

Utilizati fonturi gratuite de la un site online, cum ar fi defont.com. De asemenea, puteti accesa desenele gratuite de perii de la brusheezy.com.

Uitati-va la modul de adaugare a fonturilor in PC, Illustrator sau Photoshop, daca este necesar.

Creati un prototip. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este sa imprimati designul si sa il puneti  pe un tricou simplu. Cu toate acestea, daca doriti sa testati calitatea designului dvs., puteti angaja o companie de tiparire pentru a crea un prototip profesional.

 

Tempera - outwards
To Top