Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Tricouri personalizate si tehnici de promovare

Tempera - inwards

Atunci cand vorbim despre promovare ne vin in minte tricouri personalizate, flyere, pliante si alte elemente similare pe care le primim de obicei la promotii sau in campanii si in umra unor concursuri castigate sau cand participam la evenimente. Pe unele din ele le primim chiar mergand pur si simplu pe strazi si aici ne referim la brelorcuri, pixuri, flyere si pliante.

In acest articol ne-am decis sa va explicam cum functioneaza toate aceste campanii de promovare si de ce primim aceste produse pentru ca fiecare campanie are propriul sau specific sau fiecare produs pe care il primim are o importanta pentru cineva mult mai mare decat o are pentru noi. Se stie ca tricourile personalizate si la modul general textielele imprimate au o mare putere de promovare pentru ca in momentul in care sunt purtate ne transforma in reclame mobile.

Exista mai multe metode de promovare cum ar fi si promovarea ofertelor. Aceasta are la baza ofertele pe care firma le face si cresterea increderii in capacitatea lor de a satisface cat mai bine nevoile si cerintele clientilor si stimularea cererilor. Va recomandam ca atunci cand firma vinde doar o gama mica de produse spre clienti efectul respectivei oferte va fi mai mare. O asemenea strategie poate sa fie aplicata pentru o anumita perioada tinand cont de contextul in care are loc. Promovarea marcilor are in vedere si impunerea imaginii de brand si se foloseste in mometul in care serviciile si produsele oferite de o anumita organizatie sunt omogene si se pot defini sau delimita cat mai bine tinand cont de concurenta. In aceasta situatie prin promovarea realizata in mod coespunzator firma poate sa se asocieze cu o marca mai multe valori si caracteristici care pot propulsa firma pe piata.

Organizatiile doresc sa se pozitioneze cat mai bine si imaginile de marca sunt facute astfel incat safie cat mai bine individualizate si cat mai puternice pentru a se putea permite recunoasterea imediata a pozitiilor si caracteristicilor societatilor respective dar si a ofertei lor.

 

Tempera - outwards
To Top