Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Tricouri personalizate Bucuresti

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Care sunt elementele care fac ca un tricou sa fie original?

Putem paria ca purtati un tricou acum. In plus, trebuie sa stiti ca tricourile sunt unele dintre cele mai des utilizate piese vestimentare ceea ce le da o importanta absoluta in momentul in care faceti textile promotionale imprimate.

In cele ce urmeaza va oferim mai multe sfaturi pentru tricouri personalizate de cea mai buna calitate care sa va ofere un efect foarte bun in randul persoanelor care le vor primi.

Tricouri personalizate Bucuresti – sfaturi utile

Succesul unui tricou de promovare este stilul. In acest sens, exista mai multe varietati comune – Classic T-shirt, tricouri polo, tricouri cu decolteul in V, etc. Fiecare dintre diferitele tipuri de tricouri au propriile avantaje si dezavantaje si se adreseaza unui anumit tip de public.

In cazul cel mai general puteti opta pentru tricourile clasice. Cea mai simpla metoda de a imprima un tricou promotional personalizat este sa puneti pe el sigla voastra si un mic slogan. Desigur cu cat sunteti mai creativi cu atat veti obtine mai repede un efect pozitiv si de lunga durata in randul persoanelor care primesc aceste materiale promotionale. Retineti faptul ca daca un tricou promotional este foarte purtat el va expune cat mai mult mesajul vostru.

Faceti un design cat mai atractiv.

Incepeti cu o schita a unor idei si alegeti cel mai bun model. Daca nu stiti cum sa combinati elementele grafice pentru a obtine impact cea mai sigura cale este sa apelati la profesionisti in acest scop. Ei vor sti exact ce metoda de abordare sa foloseasca.

Deseori, oamenii sunt atrasi de creatii ciudate si speciale. Puteti apela la un design unic si cat mai special cu un slogan iesit din comun.

Selectati cu foarte mare atentie culorile.

Culorile sunt unul dintre factorii principali in dezvoltarea de tricouri. Incercati sa alegeti culori care arata bine vizual, dar este si mai important ca ele sa mearga bine impreuna.

Evitati culorile puternice, si atunci cand le utilizati, faceti acest lucru cu moderatie. Scopul este de a obtine oameni care sa poarte tricourile promotionale fericiti nu doar sa le impariti si sa uitati de existenta lor ulterioara.

O practica comuna in tricourile promotionale este imprimarea logo-ul companiei. Cea mai buna pozitie este aceea pe care o vedeti pe toate tricourile de acest gen.

Imprimarea pe textile se aliniaza de la dreapta la stanga.

Tricourile Pollo, cu ilustratii, desene jucause, logo-uri sunt foarte bine vazute mai ales cand sunt folosite de angajatii unei companii.

 

Tempera - outwards
To Top