Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Totul despre sampling

Tempera - inwards

Pentru ca potentialii clienti sa devina clienti ai unei firme vor trebui sa isi asume si un anumit risc daca se decide sa cumpere si un produs al firmei respective. Acest fapt va fi valabil in momentul in care potentialul client nu a mai consumat produsul respectiv. Acesta se va informa din sursele pe care producatorul ori distribuitorul le ofera de la cunostintele sale inainte de a lua decizia de cumparare. Pana cand nu va uiliza respectivul produs nu va fi sigur de beneficiile pe care acesta le poate oferi. Sunt multi potentiali consumatori care nu vor sa isi asume riscul sa cumpere un produs in cazul in care in prealabil respectivul produs nu este testat.

Un consumator va dori sa cumpere un DVD cu anumite caraceristici produs de firma X si promovat prin spoturi publicitare TV, aparat pe care l-a vazut in vitrina unor magazine de profil. El cunoaste si faptul ca marca respectiva e o marca cu traditie care se respecta pe plan international si asta ii ofera si o anumita siguranta pentru calitatea produsului. Cu toate acestea pentru ca produsul e scump pentru posibilitatile lui financiare decise sa amane achizitia.

Faptul ca un potential client a vazut respectivul produs in vitrina magazinelor si a vizionat un spot publicitar sau respecta firma producatoare nu il determina sa cumpere respectivul produs. Factorul determinant pentru aceasta alegere a fost testarea produsului oferit de prietenul sau.

Este important pentru managerii oricarei firme sa le ofere viitorilor clienti si posibilitatea de a isi testa produsele dorite inainte de a le cumpara.

Samplingul este modalitatea prin care producatorii ori distribitorii ofera posibilitatea consumatorilor sa testeze produse fara ca acestia sa suporte cheltuieli.

Tempera - outwards
To Top