Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Totul despre obiectele promotionale

Tempera - inwards

Ce sunt obiectele promotionale? In categoria obiecte promotionale intra pixurile, creioanele, brelocurile, diverse obiecte antistres, odorizantele auto, articolele de birou, agendele personalizate, etc.  De ce sa numim aceste produse obiecte promotionale. Pentru ca fiind personalizate ele au capacitatea de a juca un rol foarte important pentru promovarea imaginii firmelor sau a evenimentelor.

Vor avea succes campaniile de promovare care vor folosi obiectele promotionale. Raspunsul va fi simplu: motivul este dat tocmai de faptul ca aceste promotionale intra in contact direct cu cei care fac parte din piata tinta. In plus, ele sunt folosite si observate si de alte persoane.

Conform studiilor, persoanele care primesc materiale promotionale le si folosesc si intra in contact cu brandul promovat. Rata de recunoastere a marcilor este mai mare comparativ cu brandurile care se fac cunoscute cu ajutorul reclamelor TV. Cei care pri,esc produse promotionale se simt incurajati pentru a afla mai multe infrmatii. In plus obiectele pot sa atraga noi clienti.

Costurile depind in general de obiectele pe care le alegeti. Se pot incadra in bugete mari, mici si mijlocii. Costurile tin de personalizare si de produsele ce trebuie sa fie personalizate.

Tempera - outwards
To Top