Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Totul despre designul unui flyer

Tempera - inwards

In afara de cartile de vizita pliantele sunt probabil materiale foarte des utilizate in campanii de marketing. Acestea pot sa fie distribuite oriunde: in cutii postale, pe strada, in centre comerciale etc. cheia pentru a obtine o rentabilitate a investitie cu ajutorul acestor medii de marketing este un design inteligent. Prin urmare in momentul in care va asezati in fata calcualtorului pentru a face un design pentur pliant tienti cont de mai multe sfaturi. Scoateti-l in evidenta din multime.

Pantru mai multe informatii cititi si despre flyere.

Asigurati-va ca pliantul este foarte atractiv din prima privire in special in cazul in care clientul este cel responsabil pentru a il primi ori nu. Puteti sa realizati acest lucru cu ajutorul culorilor indraznete, imagini uimitoare sau cu jocuri de cuvinte.

Nu uitati ca fata pliantului este primul lucru care de vede si de aceea trebuie sa il faceti unic si indraznet dar si suficient de interesant pentru a motiva clientii sa il primeasca.

Va trebui sa va asigurati ca pliantul este usor de citit. Chiar daca reusiti sa capturati atentia clientilor cu un design atragator clientii nu doresc sa citeasc paragrafe lungi si dense. Acestia vor sa ajunga in punctul culminant cat mai repede. Prin urmare utilizati titluri mari si curate si fonturi simple. Bulinele sunt metode bune de a sublinia ideile cheie. Fara sa va luati o multime de spatiu va recomanda ca bulinele sa fie personalizate nu numai de puncte negre. Utilizati cat ma mult spatiul alb folosind si umbre ori imagini pentru a va face pliantele remarcate.

Una din cele mai bune medore de a otine profit este sa adaugati si valoare unui pliant.

Puteti s putent de exemplu ca prin intermediul sau sa se obtina cadouri, cupoane gratuite si alte oferte incorporate in pliant. De asemenea, puteti tece si reducerile.

Tempera - outwards
To Top