Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Tot ce trebuie sa stiti despre flyere

Tempera - inwards

Este foarte important ca inainte de a face flyerele sa cunoasteti bine publicul pentru care acesta se adreseaza. Astfel va puteti asigura si ca mesajul adopta un limbaj potrivit.

In cazul in care aveti de exemplu un magazin de piese auto, flyerele publicitare vor contine probabil o multime de termeni tehnici pe care o persoana nu vrea sa ii vada si nu ii intelege.

Fluerele trebuie sa aiba si informatii cu privire la serviciile oferite, date de contact si alte informatii importante. Nu va pierdeti insa in detalii si nu incarca flyerele cu texte inutile.

Salvati pozitiile din centrul flyerelor pentru un slogan si pozitionati datele de contact si numele unei companii pe partea inferioara a unei pagini. Motivul posibilului client va retine ultimele informatii citite.

Incercati sa va puneti in locul clientilor. In loc sa va concentrati pe detalii tehnice intrebati si ce isi poate dori de fapt un client. Ce beneficii ii aduc serviciile tale si cum poate sa transmita informatia legata de oferta mai departe.

Utilizati pronumele tu si vorbiti direct cu cititorii. Nu va adresati abstract.  Adresarea directa reuseste intr-o maniera extrem de subtila sa capteze atentia cititorilor.

Produsele finale trebuie sa fie o combinatie reusita intre calitate si continut distribuite in mod corespunzator si cu un design simplu insa de impact. Materialele trebuie sa fie de asemenea de foarte buna calitate. In acest sens noi va oferim mai multe optiuni pentru personalizarea flyerelor.

Tempera - outwards
To Top