Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Tipuri de campanii publicitare

Tempera - inwards

Strategiile de promovare se fac i general cu obiecte promotionale personalizate. Sunt ai multe tipuri d promovare pe car ele vom explica si noi ma jos.

Promovarea organizatie se fae pentru a crea si dezvolta o imagine anei firme in ansamblu si pentru a atrage increderea publicului.

Promovarea unei foarte se axeaza si pe prezentarea ofertei organizatiei, pe cresterea increderii in capacitatea sa de a satisface in mod optim si dorintele sau nevoile pe care le au clientii si pentru a stimula cererea. Se recomanda ca in momentul in care firma comercializeaza si o gama mica de produse ce se adreseaza publicului delimitat. In aceasta situatie prin promovare a produselor catre clienti oferta va avea si un nivel crescut de eficienta. De asemenea, aceste strategii pt sa fie adoptate pentru o perioada destul de lunga de timp tinand cont de conjunctura.

Campanii cu promotionale personalizate pentru promovarea unei marci vor avea in vedere si impunerea unei imagini de marca si se folosesc in momentul in care produsele pro serviciile pe car ele ofera o organizatie sunt omogene si se pot defini si delimita precis de concurenta. In situatia aceasta printr-o promovare corespunzatoare organizatia poate sa asocieze marcii si un set de caracteristici si de valori care sa puna firma pe piata.

Promovare mixta are loc pentru a dezvolta in mod simultan si imaginea organizatiei dar si ofertele sale sa ale marcii. E cea mai des intalnita strategie dar si cea mai usor de adoptat. De asemenea combinând mai multe elemente care pot contribui la imaginea de marca a firmelor inspira incredere atat clientilor cat si publicului larg si ajuta la atingerea in mod optima  tuturor obiectivelor pe care le au campaniile de promovare.

Pentru ca strategiile de promovare presupun combinarea mai multor tehnici tinand cont de conditiile concrete atat la interiorul cat si la exteriorul unei organizatii nu poate fi sugerata reteta perfecta petru organizatie. Cu toate acestea reusita strategiei pe care o alegeti va depinde in primul rand de cat de reale sunt obiectivele si de concordanta care exista intre tehnicile folosite si resursele organizatiei.

Tempera - outwards
To Top