Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Tipografie flyere

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

In cele ce urmeaza va oferim mai multe sfaturi pentru a crea cele mai bune flyere. Primul si cel mai important ar fi sa apelati la o tipografie flyere pentru a le obtine. Dar sa trecem la elementele constructive. 

Tipografie flyere – sfaturi utile pentru flyere perfecte

1 – Organizati flyerul in blocuri tematice

Blocurile de citire va permit sa analizati si sa cititi informatii mai rapid (bloc pentru slogan, bloc de coordonate, bloc pentru oferta speciala …). Pentru a face acest lucru, trebuie sa optati pentru un aspect cu blocuri de texte tematice delimitate de culori sau forme. Un pliant trebuie sa ramana usor de citit, grafica este acolo pentru a sprijini mesajul, retineti ca flyerul nu este o opera de arta (desi, uneori, flyerele sunt adevarate bijuterii!)

2 – Evidentiati elementele esentiale.

Oferta, pretul, locul, data … trebuie sa fie evidentiate in mod special pentru o lectura rapida datorita culorii, grosimii si elementelor grafice.

Pe de alta parte, evitati literele mari, greu de citit, sau prea grafice care pot fi destul de frumoase, dar care in cele din urma sunt greu de citit.

3 – Amintiti-va ca prea multe informatii plictisesc!

Trebuie sa le faceti simple: odata ce primul dvs. proiect este scris, incercati sa vedeti tot ceea ce nu este esential si  poate fi sters. Este nevoie de 1 font (2 maximum), si de doua sau trei dimensiuni de text sau stiluri cel mult. Trebuie sa convingeti apoi sa vindeti.

4 – Puneti o persoana din exterior sa citeasca flyerul

O greseala clasica este sa faceti un flyer care sa aiba greseli: uneori uitati informatia esentiala (locul, pretul …) sau se strecoara greseli de scriere. Deci, este bine ca acesta sa fie citit de o alta persoana pentru a gasi toate erorile de tipar si pentru a determina daca flyerul este usor de citit si de inteles. Faceti toate acestea inainte de a da flyerul la imprimat cat inca mai puteti modifica.

 

5 – Utilizati flyerul fata-verso

 

Cea mai importanta este partea din fata a fluturasului, acesta este cea care trebuie sa transmita cel mai important mesaj. Mai mult decat atat, adesea nu este necesar sa imprimati pe spate.

 

Cu toate acestea, in cazul in care oferta este complexa (de exemplu, adauga mai multe argumente, un program, marturii …) sau daca doriti sa comunicati si o a doua oferta (de exemplu, o a doua seara tematica), este bine sa folositi ambele fete ale pliantului.

 

6 – Faceti apel la actiune!

 

Faceti o oferta buna, incurajati clientii sa cumpere, sa se inscrie sau sa vina in magazin! Pentru aceasta trebuie sa adaugam un stimulent la actiune: reducere speciala in pre-comanda, voucher de discount, oferta speciala pentru primii X clienti cadou, un ebook gratuit, etc.

 

In mod similar, este extrem de interesant sa retransmiteti aceste informatii si pe un site web pentru a putea primi e-mailurile.

Tempera - outwards
To Top