Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Tipografie flyere pliante

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Sunt mai multe tipuri de pliante si de brosuri care au marimi si forme diferite dar au doua lucruri in comun toate: sunt distribuite gratuit si reprezinta si o forma directa de marketing. O brosura publicitara este ori impartita pe strada ori distribuita alaturi de produse sau de alte materiale promotionale sau este inmanata clientului in momentul in care viziteaza firma si este trimisa prin posta.

Pliantele sunt forme foarte eficiente de promovare dar daca sunt exploatate in mod necorespunzator nu vor avea niciodata efectul dorit. Tipul acesta de pliante va ofera mai multe informatii si nu sunt complementare unui site. Aceste metode sunt folosite pentru a promova evenimentele si proietele organizatiilor si ofertelor unor retaileri si serviciilor bancare.

Pentru mai multe detalii, modele si preturi  click aici

Tipografie flyere pliante

In interiorul unui flyer trebuie sa fie toate informatiile de care cititorii au nevoie.

De asemenea atunci cand vorbim despre pliante ar trebui sa raspundem la urmatoarele intrebari: ce durata de viata are pliantul pe care il vindeti? Este unul pe termen scurt care se va arunca dupa ce este studiat sau unul pe termen lung care ar trebui sa reziste cat mai mult pana cand apare un nou pliant.

Daca vreti sa personalizati brosura sau pliantul va trebui sa luati in calcul si tiparul digital pentru ca acesta va permite sa le personalizati cu numele destinatarilor sau sa realizati coperte diferite pentru grupuri distincte de clienti.

Hartiile pe care le utilizati au un rol foarte important pentru a va asigura ca destinatarii sunt atrasi de ceea ce primesc si sunt incurajati sa citeasca si sa deschida.

Daca brosura sau pliantul contine mai multe imagini colorate tipul de hartie utilizata va face diferenta dintre un tipar excelent si un tipar normal. Hartiile lucioase vor reda si cele mai bune rezultate si in cazul in care vreti sa fiti mai creativi atunci hartiile mate si chiar si cele care nu sunt cretate vor oferi rezultate foarte bune.

In schimb, in cazul in care brosurile includ mai multe informatii trebuie sa urmariti usurinta de a citi. In situatia aceasta hartiile care nu sunt lucioase sunt cea mai buna optiune. Felul in care alegeti finisarile brosurilor sau pliantelor va ajuta sa iesiti in evidenta si sa incorporati si o lacuire sau un folio pentru un design si mai bun. Costurile ar trebui sa fie de asemenea luate in calcul pentru a va ajuta sa decideti daca veti produce brosuri sau pliante premium, de lux si de larg consum sau  unele ieftine si apoi veti putea planifica si continutul si veti putea sa tipariti si sa aplicati cele mai potrivite finisari pentru un anumit buget. Daca aveti de gand sa expediati pliantele atunci va trebui sa tineti cont si de greutatea si de dimesnsiunile plicurilor pentru ca marimea, grosimea si greutatea vor avea mereu un mare impact asupra costurilor pentru expediere.

Tempera - outwards
To Top