Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Tipografie flyere pliante

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Suntem in epoca in care tehnologiile informatiei si comunicatiilor (TIC) sunt omniprezente si au devenit indispensabile. Dar nu uitati de hartie pentru ca aceasta inca mai are efect asupra oamenilor. Oferind materiale pe un suport printat va ajuta sa ajungeti mai usor la clienti.

Oriunde doriti sa va promovati brandul sau produsele este interesant si recomandat sa faceti si materiale promotionale. Este recomandat sa atrageti atentia cu o descriere atragatoare si sa evidentiati fotografii de calitate ale produselor sau serviciilor dumneavoastra.

 Tipografie flyere pliante – sfaturi utile

Trebuie avuti in vedere diferite pasi si sfaturi si nu trebuie neglijate anumite elemente. Realizarea unui fluturas sau a unui prospect este un proiect care poate dura mult si care, de asemenea, necesita o reflectie asupra mesajului pe care doriti sa-l transmiteti prin acest mediu (este important sa aveti cuvinte si argumente adaptate publicului dvs. vizati si identificati in mod clar mesajul pe care doriti sa-l transmiteti), fotografii, informatii practice, grafica si design.

Nu ezitati sa creati o identitate vizuala care va fi cu atat mai importanta daca realizati mai multe suporturi (cum ar fi site-ul web, cartile dvs. de vizita etc.) si care va trebui sa fie pe fiecare dintre materialele promotionale. Alegeti un stil usor de recunoscut si atragator pentru ochi.

 

Fotografiile reprezinta un element esential in momentul in care faceti pliante sau flyere si joaca un rol principal in decizia de cumparare pe care o puteti induce unui client.

Fotografiile frumoase sunt intotdeauna mai bune decat un discurs lung. Ele trebuie sa atraga atentia, captiveste si  determine persoana sa vina in sediul sau magazinul pe care il aveti pentru a vedea mai mult, sa transmita un mesaj despre atmosfera locului.

Este de asemenea recomandat ca in imagini sa surprindeti oameni. Chiar daca faceti reclama la un produs, strecurati macar o imagine care sa prezinte oameni folosind produsul respectiv.

Si daca aveti o pensiune sau un hotel, nu ezitati sa inserati fotografii cu oameni deoarece, si chiar adaugati si gazda in imagini si puneti tot ce ar putea transmite confort.

 

Uneori pentru imagini este necesar sa apelati la un fotograf profesionist. Calitatea proasta a imaginilor sau o alegere necorespunzatoare va vor distruge toate planurile.

 

Daca fotografiile sunt esentiale, ar trebui incluse si alte elemente, cum ar fi unele informatii practice. Va sfatuim sa ramaneti concis, sa gasiti cuvintele potrivite si adecvate si, astfel incat sa atrageti mai bine atentia potentialului client.

Informatii care trebuie incluse:

  • Un text atragator, concis, atragator, care evidentiaza punctele tale forte.
  • Detaliile de contact (detalii complete de contact pentru a maximiza conversiile: nume si prenume, adresa, cod postal, telefonul, site-ul , pagina de Facebook).
  • Anumite detalii importante despre utilizarea produsului dumneavoastra, etc.

 

Tempera - outwards
To Top