Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Textul in productia flyerelor

Tempera - inwards

Unul din cele mai importante elemente intr-o reclama este textul si tipografia. Acestea au importanta atat in publicitatea printata cat si in media. Tipografia este arta crearii si aranjarii textului intr-o maniera vizuala. Cu toate reclamele plasate in fata clientului este important ca designul sa fie utilizat astfel incat sa atraga atentia cititorilor si sa fie usor de inteles.

4Cititi mai multe despre flyere.

Privit intr-un mod general, procesul de gasire a vizualului urmeaza stabilirii conceptului creativ si gasirii unui titlu. Dar exista si cazuri in care tittul rezulta din ideea de vizual.

O reclama cuprinde o serie de elemente: tiltu, bloc principal de text, slogan, sigla, imagine. Aranjarea acestora duce la crearea unor machete largi. Termenul inseamna: design complet, compozitie, realizare fizica, concreta, pentru tiparire de proba.

Scopul oricarei reclame este sa fie memorabila. Nu puteti vinde daca nu atrageti atentia clientilor. Imaginea are rol de magnet. Uneori doar imaginea nu poate spune totul. Combinatia cu un hadline poate crea impactul dorit. Imaginea poate face cat o mie de cuvinte, dar trebuie sa se integreze intr-un intreg, sa raspunda pozitionarii produsului si conceptului creativ. Utilizarea unei imagini socante in mod gratuit, fara legatura cu produsul poate face mai mult rau decat bine.

Sa nu omitem ca exista si nenumarate reclame de impact unde imaginea este absenta, iar textul face totul.

Tempera - outwards
To Top