Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Sfaturi utile pliante

Tempera - inwards

Promovarea prin flyere si pliante se bazeaza pe imagini si pe texte atragatoare care pot sa fie un simplu slogan, titlu sau text, gandit intr-o armonie perfecta. In primul rand va trebui sa notam ca promovarea cu flyere este utila pentru a prezenta un produs nou sau pentru a anunta evenimente ori reduceri de sezon evident nefiind foarte utila pe termenlung si este de preferat sa contina si o reducere sau o gratuitate atunci cand optati pentru o distributie stradala, in cutia postala si in paracari, se recomanda sa va asigurati prin designul si mesajul de pe fluturas ca cel care primeste flyerul il va citi.  Aveti grija ca atrageti atentia si sa aveti un mesaj cat mai bun.

Acum sa discutam putin si de continutul grafic al fluturasilor care se exprima in proportie de 90% prin imagini. Ele trebuie sa aiba legatura cu produsele spre exemplu, daca oferiti produse pentru barbati puteti sa fiti tentati sa atrageti atentia prin a posta o femeie draguta insa studiile arata ca nu faceti altceva decat sa atrageti atentia asupra frumusetii femeii si nicidecum asupra produsului, prin urmare rezultatul nu va fi cel dorit. Daca faceti reclama la masini, prezentati masini, daca faceti reclama la flori, prezentati flori si daca sunt caini prezentati caini si tot asa pentru fiecare produs si serviciu care fac obiectul reclamei si care duc cu gandul la acel obiect. Nu va bazati doar pe aluzii.

Cel mai bine este sa prezentati produsul in momentul in care il folositi sau care sunt beneficiile utilizarii lui, acesta sunt genul de lucruri pe care oamenii vor vrea sa le stie. Nu folositi imagini extravagante ori prea destepte si mesajul va trebui sa fie inteles usor.

Imaginile reale ale produsului sunt acelea care genereaza cele mai multe vanzari si ele arata realitatea si nu dezamagesc consumatorii.

Tempera - outwards
To Top