Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Sfaturi utile pentru afise publicitare

Tempera - inwards

Atunci cand facem  afise publicitare pentru ca acestea sa fie eficiente va trebui sa tinem cont de tot ceea ce trebuie sa se afle pe un afis publicitar.

Varsta spune cele mai multe despre acesti oameni, caz in care nu aveti timp sa va faceti intreaga analiza a grupului tinta. Tineti cont daca persoanele sunt grabite si daca nu vor avea timp sa citeasca un afis daca nu le va starni interesul.

Acest lucru depinde si de locul unde vreti sa lipti afisul si locul depinde de oamenii pe care ii aveti in target. Daca produsul sau serviciul promovat se adreseaza numai tinerilor sau si oamenilor in varsta din clasa mijlocie se poate lipi inclusiv in statiile de autobuz, unde cele mai multe persoane au timp sa citeasca. In acest caz textul va trebui sa fie bun pentru a ii face pe oameni sa citeasca tot.

Muti oameni fac confuzii atunci cand scriu afise si stilul in care scriu ii da aspect unui anunt de mica publicitate. Cele mai multe IMM-uri nu isi permit sa investeasca si in afise si recurg la anunturi insa daca aveti ocazia sa faceti un afis publicitar pentru firme va recomandam sa il faceti ca si cand ar fi afisul unei multinationale. Nu pacaltiti pe nimeni si nu va supraestimati serviciile.

Inainte sa faceti un afis publicitar despre un anumit produs sau un anumit serviciu incercati sa aflati ce alte afise asemanatoare se mai fac numai pentru a nu repeta ideea. O campanie este mult mai eficienta daca e mai bine targetata dar pentru asta veti avea nevoie si de mai multa munca de la un copywriter. Daca aveti un produs pentru mai multe categorii de oameni, va recomandam sa faceti acelasi design pentru afise dar cu texte adaptate pentru categoriile de oameni si sa lipiti afisele in locuri des frecventate de ei. Daca vreti sa vindeti un targ de joburi faceti cate un tip de afis pentru fiecare sector economic din care aveti joburi disponibile la targ.

Tempera - outwards
To Top