Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Sfaturi utile flyere

Tempera - inwards

Una din cele mai bune metode prin care puteti sa obtineti un profit garantat din campaniile de marketing este sa adaugati valoare in pliantul respectv pentru ca cu ajutorul sau sa se poata obtine ceva. O idee la fel de buna este sa faceti o reducere sau o oferta pentur persoanele care pastreaza pliantul si vin cu el in asa el incat sa urmariti cat mai eficient campania de marketing. Cititi mai multe despre flyer.

Petru momentul in care stabiliti aspectul pliantului realziat va trebui sa tineti minte si cui i se va adresa acesta s cine sunt cei care il citesc. Daca spre exemplu urmariti sa atrageti sau sa convingeti clientii noi pliantul va trebui sa fie usor de retinut si incitant insa nu agresiv. Daca va focalizati atentia spre mentinerea actualilor clienti incercati imagini si texte care sa emita un ton de incredere, apreciere ori prietenie.

Indifernt de audienta, grafica si imaginile trebuie sa lucreze impreuna pentur a demonstra beneficiile. Cu exceptia acelor cazuri in care pliantele sunt formale va recomandam sa utilizati persoana a doua.

Subliniati cuvinteleuternice. Indiferent ca scrieti textul personal sau acesta vine de la copy writeri profesionisti va recomandma sa va asigurati ca sunt evidentate si cuvinte puternice si fraze care atrag atentia clientilor in categoria cuvintelor putenrice pot intra urmatoarele: gratuit, nou, acu, uimitor, usor, rezultate, garanta, sanatate, descoperire, dragoste.

Pastrati toate aceste sfaturi in minte in momentul in care va propuenti sa faceti pliante si veti avea o sansa mai amre ca pliantul sa fie unui citit si nu unul ignorat.

 

 

Tempera - outwards
To Top