Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Sfaturi standuri pliante

Tempera - inwards

2

Vezi modele si preturi de standuri expozitionale.

Produsele si serviciile de calitate nu se vand singure. Pentru ca acesta sa poata fi vizualizata si valorificata beneficiile produsului trebuie comunicate clar consumatorului. In acest sens, opinia majoritatii specialistilor in marketing, participarea la targuri si expozitii este cel mai important instrument de promovare a afacerilor.

Manifestarile expozitionale au devenit in timp o zona de dialog, comunicare intre agentii de piata dar si de comert, de formare de clienti noi si mentinerea celor fideli.

Prezenta la astfel de evenimente ofera posibilitatea punerii in miscare a unor variate actiuni promotionale printre care distribuirea de pliante si prospecte, demonstratii si conferinte.

Participarea la manifestari expozitionale se apreciaza prin prisma contractelor incheiate, a volumului de comenzi inregistrate, a clientilor noi contactati, in vanzarea unor produse si servicii pentru prima data, obtinerea unor preturi mai bune, etc.

1Pentru a participa eficient la astfel de evenimente specialistii recomanda:

– stabiliti corect obiectivele pentru participare la expozitii: vanzarile, lansarea unui produs nou, baza de date cu clientii, etc.

– asigurati-va ca desgnul standului reflecta obiectivele

– verificati design-ul standului

– tineti cont de sugestiile oferite de organizator si de termenele limita.

– faceti rezervarile din timp

– folositi presa si alte mijloace de promovare pentru a face cunoscuta firma.

– instruiti personalul care va asigura prezenta la stand.

– analizati performantele obtinute pentru a face bliantul rezultat.

 

 

Tempera - outwards
To Top