Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Sfaturi pentru pliante de succes

Tempera - inwards

Avantajele utilizarii unui pliant in campaniile de promovare a unei firme si produselor acesteia este dat de faptul ca pliantul imbina doua functii ale reclamei: informeaza publicul despre existenta firmei si ofera informatii suplimentare.

Pentru a afla mai multe despre realizarea pliantelor promotionale si pretul acestora vizitati pagina Modele de pliante.

Iata si sfaturile pentru realizarea unor pliante:

– se realizeaza diagnosticarea pliantelor firmelor concurente si stabilirea unor elemente de design atractive si a celor deranjante si obositoare. In functie de rezultatele acestei etape de analiza se poate schita macheta unui pliant.

– pentru orice creatie publicitara se recomanda adoptarea unui stil minimalist si scoaterea in evidenta a a unor elemente importante pentru client. Publicul trebuie sa inteleaga din prima despre ce este vorba si se recomanda folosirea fotografiilor sugestive.

1Pentru un mesaj credibil recomandam utilizarea imaginilor in firma cu personalul acesteia, presedinte, etc.

Culorile sunt un element de compozitie important. Recomandam respectarea unei carte grafice si a unor combinatii sugestive pentru a transmite mesajul firmei.

Pentru textul pliantului, acesta are rolul de promovare a mesajului firmei. Mesajul trebuie conceput in asa fel incat produsul respectiv sa ofere motivul pentru care produsul promovat sa fie cumparat. Realizarea textului trebuie sa tina cont de faptul va firma vinde ceva avntajos si n produse banale.

Titlul pliantului trebuie sa atraga atentia cititorului si sa il determine sa citeasca intreg continutul.

Un pliant realizat corect trebuie sa cintina elementele pentru feed back: numele si adresa, telefon, fax, adresa web, informatii din care cei interesati pot obtine informatii suplimentare.

Daca pliantul este un suport pentru mesajul unei campanii poate obtine un cupon de comanda. Pentru acest caz spatierea trebuie efectuata corespunzator pentru a oferi posibilitatea ca participantii sa completeze toate datele.

Costul unui pliant este mic daca este produs in tiraje mari.

Tempera - outwards
To Top