Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Sfaturi pentru o reclama reusita

Tempera - inwards

Unele dintre cele mai bune reclame sunt realizate cu ajutorul bannerelor. In functie de avantajele si dezavantajele pe care fiecare mediu de reclama le prezinta si tinand cont de anumite obiective cum sunt si caracteristicile clientilor, marimea pietei si bugetul propriu, mediile de reclama utilizate de concurenti, importanta mesajului, firma isi poate alege canalul de comunicare cel mai bun pentur a se face cunoscuta si pentru a prmova produsele si serviciile.

Vom avea in vedere urmatoarele metode prin care se poate face reclama, si anume postarea reclamelor in ziare, reclame la radio, reclame prin televiziune, reclame pe site-uri web, reclame in reviste, reclame trimise prin posta, reclame facute pe strada, reclamele mobile, ghidurile si postarea reclamelor la expozitii precum si participarea propriu zisa in expozitii, afise si articole promotionale.

Reclama stradala pe bannere si panouri publicitare, panouri si reclame luminoase au avantajul ca pot sa fie amplasate in locuri aglomerate unde pot sa fie vazute foarte usor de catre clienti. Firmele mici folosesc frecvent mijlocul acesta de reclama care beneficiaza si de o prezentare clara si concisa a mesajului publicitar, costuri reduse de producere si amplasare si flexibilitate. Expunerea scurta, restrictiile legale sau probabilitatea ca reclamele sa se piarda prin multimea unor alte panouri publicitare precum si riscul ca ele sa nu fie observate de oamenii grabiti ar fi dezavantajele principale ale acestor mijloace de reclama. Mijloacele de transport si anume: tramvaie, autobuze, microbuze, taxtiuri si masini, autovehicule personale detinute de firme pot sa fie utilizate cu succes pentru a transmite unei reclame un mesaj publicitar. Masinile aflate in proprietatea firmelor sunt de cele mai multe ori folosite pentru a promova numele de firma sau o marca, date de contact si produse si servicii oferite de site-ul web al companiei.

Reclamele mobile ofera o acoperire larga, expunerea repetata, costurile reduse si flexibilitatea. Ghidurile in care se poate ace reclama pot sa fie din domeniii specifice precum cartile de telefoane, ghidurile turistice, ghidurile de distractii sau cele industriale. Au o viata mai lunga si vizeaza anumite categorii de clienti care sunt direct interesati sa gaseasca o informatie cu privire la un anumit produs si serviciu.

Tempera - outwards
To Top