Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Sfaturi flyere

Tempera - inwards

Intr-o lume unde reclamele apar la fiecare colt, fie sub forma de flyere fie pe panouri sau pe afise, atentia publicului este foarte usor de castigat dar este si la fel de usor de pierdut in special in cazul mesajelor foarte lungi.

Informatiile organizate in casete, in infografice sau in puncte cheie e mult mai simplu de citit. In plus toate aceste moduri de a evidentia mesajele dau un aspect foarte sofisticat pentru flyere.

Utilizati un slogan atragator. Ganditi-va la un slogan atragator pentru flyere. Acesta ar trebui sa fie interesant si sa reprezinte in mod cat mai pertinent afacerea. Daca cititi sloganul clientii trebuie sa inteleaga ce fel de servicii ofera o companie.

Ganditi-va la minim cinci beneficii pe care o companie le poate aduce clientilor si incercati sa le includeti in continutul unui flyer. Listati toate acestea intr-un mod proeminent si usor de observat. Aceasta este si o metoda foarte rapida de a ii transmite clientului motivele pentru care este necesar sa aleaga serviciile oferite de o anumita companie.

Asigurati-va ca nu sunt greseli pe flyere. Recititi informatiile si daca puteti rugati si pe altcineva sa faca acelasi lucru. Un cuvant scris gresit sau un numar de telefon pozitionat incorect poate sa afecteze nu numai calitatea setului de flyere si credibilitatea lor ci si imaginea pe care o are o companie.

Nu va plictisiti publicul. Nu lasati interlocutorii sa se plictiseasca. Aveti grija sa adoptati un ton activ in mesajele de pe flyere. Indemnati posibilii clienti sa afle mai multe cu privire la serviciile pe care companiile le ofera si determinati-i prin mesaje scurte precum Apeleaza acum! Ori acceseaza acum site-ul pe care il aveti.

Scoateti in evidenta ofertele. In cazul in care produsele companiei tale sunt disponibile la oferte scoate acest lucru in evidenta cu ajutorul flyerelor.

Tempera - outwards
To Top