Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Sfaturi de organizare a timpului

Tempera - inwards

Este aproape imposibil sa tineti minte tot ceea ce trebuie sa faceti si veti avea nevoie de un sistem care sa va ajute in acest sens si unde sa puteti vedea scrise toate termenele limita si obligatiile pe care le aveti. Va recomandam sa folositi agende personalizate.

Trebuie sa fiti foarte ine informati despre timpul pe care il aveti la dispozitie pentur fiecare lucru si fiecare proect si sa va notati in calendar.

E o idee excelenta sa va oeriti timp in plus pentru toate sarcinile mai ales daca unele din ele dureaza mai mult decat va asteptati. Stabilitiva si obiective mari pentru periada urmatoare. Trebuie sa stiti spre ce sa va indreptati pentur a face un plan de actiune petru viitor.

Va recomandam sa va stabiliti obiective mici si apoi altele mult mai mici care vor duce spre indeplinirea obiectivelor mari.

Indentificati 3-5 taskuri zilnice urgente si obligatorii pe care le faceti in mod constant. Stabiliti timpul pe care il aveti zilnic la dispoziti. Daca e vorba de timpul liber ganditi-va cate ori va raman dupa serviciu . daca e vorva de organizarea timpului la munca vedeti cate ore va  raman in care sa va planificati singuri activitatea.

Faceti o lista cu activitati mult mai putin importante ori urgente dar care sa fie necesare pe termen lung. Sunt activitati pe care doriti sa le aceti doar o data pe saptamana si pe unele doar o data pe luna si pentru asta veti elibera din timp plusul de timp liber de la sfarsitul de saptamana.

Tempera - outwards
To Top