Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Printare afise

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Un afis este o modalitate ieftina si extrem de eficienta de a atrage atentia pe o piata foarte ocupata.

 

  1. Scrieti un titlu cat mai atragator

Faceti-l memorabil, neobisnuit sau provocator utilizand cateva cuvinte puternice alese bine. Titlurile populare contin una sau mai multe dintre aceste cuvinte: Usor, Secrete, Reducere, Cum, Bonusuri gratuite, Acum puteti, Descoperiti, dovedit.

 Printare afise –  sfaturi utile

  1. Utilizati grafice colorate sau clare.

O imagine mare va avea un impact mai mare decat multe imagini mai mici. O fotografie sau o ilustratie uimitoare atrage atentia, creeaza o dispozitie si va sustine povestea. Aceasta imagine este “punctul tau focal” si ii va atrage pe cititorii tai. Poti sa achizitionezi de pe Internet imagini ieftine, dar de calitate. Descarcati fotografii individuale sau cumparati un CD cu sute de imagini.

  1. Concentrati-va pe avantajele produsului sau serviciului dvs.

Evitati sa utilizati urmatoarele cuvinte: noi, noi, eu si al nostru. Asigurati-va ca pastrati textul scurt. Unele dintre cele mai puternice cuvinte pe care le puteti folosi sunt: ​​gratuit, salvati, iubiti, noi, rezultate si garantii. Impartiti paragrafele lungi cu liste si plasati-le intr-o cutie separata.

 

  1. Folositi marturii convingatoare si studii de caz.

Nimic nu face mai mult decat o aprobare de la un client fericit, mai ales daca demonstreaza rezultatele pe care le-a avut cu produsul sau serviciul dvs. Asigurati-va ca includeti numele si prenumele, numele companiei si locatia persoanei care furnizeaza testimonialul.

 

  1. Organizati-va pagina cu casete, margini si zone de culori contrastante. Nu este nevoie sa completati fluturasul cu text si grafica de perete. Includeti un spatiu alb pentru a face anumite elemente sa iasa in evidenta si pentru a face afisul usor de citit.

 

  1. Faceti punctele usor de identificat.

Evidentiati titlurile si subtitlurile cu caractere aldine, dar evitati utilizarea majusculelor deoarece acestea sunt mai greu de citit.

 

  1. Nu va complicati prea mult.

Faceti afisul simplu cu doua tipuri de fonturi si aliniati elementele. Programul dvs. de aspect al paginii va oferi orientari non-tiparite.

 

  1. Nu uitati sa corectati.

Puteti corecta mai usor daca solicitati si altora sa va ajute. Verificati informatiile de contact. Cititi de mai multe ori numerele de telefon de pe flyer pentru a va asigura ca acestea sunt corecte si tastati adresa URL a site-ului dvs. web pentru a va asigura ca este corecta.

 

  1. Daca aveti un buget restrans puteti apela la urmatoarea metoda

Selectati hartie stralucitoare sau mata si imprimati cu cerneala neagra. Utilizati nuante de gri pentru a furniza tonuri si zone de fundal contrastante.

 

  1. Oferiti un discount sau un pret special cu timp limitat.

Proiectati un cupon in partea de jos a afisului. Asigurati-va ca stabiliti in mod clar termenele si limitele ofertei. Daca este un cupon de posta electronica, asigurati-va ca includeti specificatiile de plata cu zonele pentru completarea informatiilor despre cartile de credit, adresa de corespondenta etc.

 

Nu aveti nevoie sa reinventati roata cand creati afisul. Utilizati aceste tehnici dovedite si veti vedea rezultate mari in eforturile dvs. de marketing.

Tempera - outwards
To Top