Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Print postere campanii publicitare

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Print postere

Cititi si despre print indoor.

Posterele au fost utilizate in scopuri de marcheting inca de la inventarea primei tipografii. Initial acestea aveau doar text si erau folosite pentru a informa publicul cu diverse stiri si evenimente, alegeri, anunturi in ziare. In prezent foarte multe companii realizeaza printuri de postere.

Inca de la inceput posterele au avut ca scop sa ia ochii celor care le privesc.Tinand cont de acest aspect putem realiza postere eficiente. Designerii trebuie sa ia in considerare tipul de audienta, si pot folosi o fotografie sau un alt elemnt grafic in fucntie de situatie.

Alfa mai multe despre elementele grafice ale unui poster, calitatile posterului si principii pentru realizarea unui poster.

Si elementele tipografice trebuie luate in considerare, iar textul usor de citit va atrage mai mult publicul tinta.

Un poster trebuie sa fie lizibil, atractiv dar si sa foloseasca corect fiecare spatiu liber pentru incadrarea mesajului. Partea dominanta intr-un poster trebuie sa fie tot ceea ce tine de marketing. Accentul se face folosind culori si dimensiuni adecvate. Cu cat posterul poate fi citit mai de la distanta cu atat mai multi oameni vor vedea mesajul.

Pentru a vedea oferta noastra de print pe autocolant click aici.

O campanie publicitara care se respecta va include in buget si o operatie de print postere. Dimensiunea lor va fi stabilita de suporturile de afisaj, dar si de continut. Sunt multi factori implicati in conceperea si printarea unor postere la un nivel calitativ intr-adevar profesionist. Nu este momentul acum sa dezvaluim toate acele mici secrete ale muncii noastre, dar va asiguram ca ambitioasa noastra echipa are toate atuurile de partea sa. Singurul care lipseste sunteti chiar dumneavoastra. Imaginea firmei sau a proiectului incare sunteti implicat va deveni vizibila, atragatoare, daca nu chiar ispititoare. Meritati un astfel de salt. Ati crescut, v-ati dezvoltat infrastructura si personalul, insa imaginea parca nu se ridica la nivelul asteptarilor. Este clar ca trebuie sa incercati altceva, un alt nivel calitativ, cu un altfel de impact. Doar impreuna vom atinge acele trepte pe care va visati.

Publicitatea folosind afise prezinta o serie de probleme si oportunitati care nu exista in cazul altor tipuri de materiale publicitare.

Singurul obstacol de care nu puteti trece cu vederea este locatia. Proprietatea sau produsul in cazul de fata nu este la fel de important cum este si locatia in care va fi promovat.

A doua problema ce poate aparea este createa unui produs care sa livreze rapid mesajul si sa atraga atentia. Daca va adresati in mod corect publicului tinta atunci posterul este cea mai buna forma de promovare.

Posterele nu functioneaza doar prin crearea unei imagini difuze, din moment ce are ca scop conducerea spre o actiune imediata, instinctiva si realizeaza o imprimare de durata in memoria celor care vad afisul, a mesajului pe care il transmiteti.

Cel mai bun exemplu este cinematograful. Sunteti intampinat in fata cladirii de un numar foarte mare de afise si postere care concureaza prin design pentru a va atrage atentia. Marketingul financiar cu ajutorul posterelor este o mare afacere. Posterele sunt eficiente atunci cand sunt amplasate in banci si au mesaje foarte bune.

Plasarea posterelor vizibile pe exteriorul cladirilor in zonele cu trafic intens are rezultate uriase asupra unei afaceri. Acestea pot inlocui ferestrele de display cu produse si servicii oferite inauntu, un lux pe care multe cladiri nu il pot oferi.

Cercetarea pietei este unul dintre cei mai importanti pasi ai campaniilor publicitare iar costul ridicat pentru publicitate face ca putine companii sa isi poata permite o abordare rapida in productia de postere sau pentru a cumpara spatiu si timp de afisare pentru anunturi. Cerectarea trebuie concentrata pe cine sunt clientii, de unde cumpara si cand cumpara acestia. Scopul cercetarii este sa ii faceti pe clienti sa va cumpere produsele. Cunpasterea unor obiceiuri de cumparare face ca vanzarea spre ei sa fie mai usoara. O cercetare buna de piata trebuie sa arate motivele pentru care oamenii cumpara un anumit produs. Oamenii in general prefera anumite produse si servicii pentru beneficiile pe care le primesc.

Daca cercetarea de piata s-a facut in mod corespunzator atunci conceperea afisului publicitar se va face usor pe baza informatiilor pe care le-ati obtinut.

Concepeti designul in asa fel incat sa faceti apel la factorii motivanti care stau a baza deciziei de cumparare a produsului. Chiar daca o campanie de publicitate trebuie sa fie coerenta si uniforma, posterele au rolul de a transmite un mesaj in md unic. Imaginile si pictorialul trebuie sa aiba efect asupra rezultatelor pe care le doresc privitorii. Mesajul tiparit si informarea celor care vizualizeaza trebuie sa fie minime. Nimeni nu se uita pe postere si afise pentru a lua notite.

Posterele pentru vacante ar trebui sa arate destinatii, posterele cu atractii trebuie sa arate oameni care se simt bine, posterele pentru afaceri cu lumanari terapeutice trebuie sa arate un decor relaxant.

Dupa ce ati conceput posterul trebuie sa il expuenti. Cercetarea v-a aratat unde gasiti potentialii clienti si acela este si locul in care trebuie sa fie amplasat posterul pentru ca acestia sa intre in contact cu el. De asemenea puteti distribui posterul in organizatii mari si clientilor care au obiceiul de a cumpara produsele dumneavoastra en-gros, puteti pune posterele in locatii din care se cumpara produsele, locatii cu trafic pietonal intens si puteti da cate un poster cadou cumparatorilo.

Din cand in cand schimbati mesajul sau posterul pentru ca daca acesta sta foarte mult intr-un loc devine parte din mediul inconujurator si nu mai atrage atentia.

Print postere la Tempera Advertising, o alegere carese impune de la sine!

Tempera - outwards
To Top