Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Print pliante

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Cititorului ii ia mai putin de 5 secunde pentru a arunca o privire asupra unui pliant de vanzari si decide daca sa il citeasca sau nu. Daca titlul sau grafica de pe coperta brosurii dvs. sunt plictisitoare, putini destinatari se vor deranja sa o deschida.

De exemplu, o fotografie a persoanelor care urmaresc un prezentator care scrie pe un flipchart deasupra unui titlu plictisitor este probabil sa nu atraga deloc potentialii clienti. Dar un pliant care arata reduceri, oferte si promotii si poze cu produsele va functiona.

Print pliante – sfaturi utile

Folositi titluri orientate spre beneficii

Odata ce ati gandit tot designul folositi mai multe titluri in interior care sa ofere potentialului client toate informatiile de care are nevoie.

Utilizati listele cu buline pentru a va concentra pe caracteristicile cheie ale produsului sau serviciului dvs.

Consumatorii si oamenii de afaceri, deopotriva, sunt presati de timp si au multe anunturi care se lupta pentru atentia lor. Listele bogate in elemente ii vor ajuta sa se concentreze pe ceea ce oferiti si sa ii conduceti spre actiunea pe care doriti sa o faceti in continuare.

Concentrati-va pe lizibilitate

Nu faceti dificila citirea pliantului. Scrisul de culoare gri pe fundal alb si scrisul intunecat pe fundal inchis sunt greu de citit. De asemenea, sunt pagini care au o multime de text de dimensiuni mici. Impartiti blocurile de scris cu anteturi si spatiu alb.

Faceti un apel la actiune

Dupa ce atrageti atentia cititorului pentru ceea ce vindeti, trebuie sa faceti urmatorul pas: spuneti-i ce trebuie sa faca pentru a cumpara. Nu presupuneti ca vor cauta numarul dvs. de telefon si vor apela sau vizita site-ul dvs. Web. Daca nu le spuneti ce actiune sa ia, ei pot sa apeleze la un alt comerciant sau la un furnizor de servicii in locul dvs.

Oferiti clientilor un motiv pentru a actiona acum

Daca nu indemnati cititorul sa actioneze acum si nu-i dati un motiv sa faca acest lucru, eforturile dvs. de a  atrage atentia, de a crea interes vor fi irosite. Clientul va trece la urmatorul lucru care ii atrage atentia si va uita totul despre tine. Unele dintre ofertele mai obisnuite pentru a atrage clientii sa cumpere acum sunt reduceri speciale care sunt valabile numai inainte de o anumita data, un cadou gratuit pentru achizitii inainte de o anumita data si reduceri pentru cumparare pana la o anumita data. Altele care nu implica reduceri sau donatii sunt memento-uri pentru a cumpara acum, deoarece cantitatile sunt limitate (daca sunt intr-adevar) sau pentru ca preturile vor creste, etc.

Oferiti toate informatiile de contact

Asigurati-va ca numele, numarul de telefon si adresa URL a site-ului se gasesc cu usurinta in brosura sau flyer-ul de vanzari. Adaugati paginile FaceBook, LinkedIn, Google+ Pinterest si Twitter, daca aveti. Un cod QR care duce oamenii fie la pagina dvs. de produs, fie la o pagina de inscriere pentru newsletter-ul dvs. este inca o alta optiune de luat in considerare.

Tempera - outwards
To Top