Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Print flyere

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Cum puteti face flyerele de vanzari mai eficiente? Cum scrieti  flyere la care clientii sa raspunda?

Daca intentionati sa creati o brosura de vanzari sau un fluturas care sa faca cunoscuta o afacere sau sa anunte un nou produs sau serviciu, probabil ca va intrebati ce puteti face pentru a va asigura un raspuns bun din partea clientilor.

Print flyere – sfaturi flyere promotionale!

La urma urmelor, crearea si distribuirea de flyere de vanzari reprezinta o cheltuiala semnificativa. Si costul nu este singurul lucru de care trebuie sa va faceti griji. Fiecare tiparitura pe care o trimiteti sau o transmiteti lasa o impresie asupra perspectivelor. Lasati impresia gresita si riscati sa pierdeti vanzarile si sa va pierdeti clientii.

  1. Intelege-ti clientul

Inainte de a petrece orice moment in planificarea unei brosuri, asigurati-va ca intelegeti clientul. De ce ar dori sa cumpere produsul dvs.? Care este cel mai important lucru pe care produsul il poate face pentru ei? Care este cea mai importanta problema pe care produsul sau serviciul dvs. o poate rezolva? Daca nu stiti raspunsurile la intrebari ca acestea, este necesar sa va documentati. Vorbiti cu agentii de vanzari. Vorbiti cu clientii. Utilizati raspunsurile acestora pentru a va ajuta sa decideti ce beneficii aveti pentru brosura dvs.

  1. Planificati brosura pentru AIDA

AIDA este un acronim pentru atentie, interes, dorinta si actiune. Pentru a fi eficienta, brosura dvs. de vanzari trebuie sa fie facuta cu atentie, sa atrageti suficient interes pentru ca clientii sa citeasca, pentru a va ridica dorinta fata de produse sau servicii.

  1. Nu puneti o imagine a cladirii dvs. pe coperta brosurii de vanzari

Sigur, sunteti mandru de cladire si de modul in care compania a crescut. Dar pe clientii dvs. nu ii intereseaza cat de mandri sunteti de compania dvs. sau cat de mare este cladirea dvs. Singurul lucru care ii intereseaza este daca produsele dvs. satisface sau nu nevoile lor. Nu pierdeti spatiul pe care ar trebui sa-l folositi pentru a va vinde produsele si pentru a-i convinge pe clienti sa cumpere acum.

  1. Utilizati imagini importante pentru clientul dvs.

Clientul dvs. va dori sa vada produsul pe care il vindeti sau imagini cu privire la rezultatele pe care le vor obtine sau la emotiile pe care le vor simti daca utilizeaza produsul sau serviciul dvs. Asigurati-va ca imaginile sunt clare si arata profesional.

  1. Vindeti, nu spuneti

Clientii nu sunt interesati in mod particular de produsele voastre. Ei sunt interesati de ei insisi si / sau de propriile lor afaceri. Pentru a atrage atentia, brosura dvs. trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor pe care le au.

Cat de multi oameni cumpara un smartphone pentru ca vor sa aiba cel mai bun telefon si atat, si cati il vor folosi la adevarata sa capacitate? Ei il cumpara pentru a ramane conectati la oameni si evenimente, pentru a impartasi informatii cu cuvinte scrise, poze, pentru a gasi raspunsuri la intrebari in graba si, uneori, doar pentru a arata altora ca au ultimul dispozitiv cool tech. Din acest motiv, companiile care fabrica smartphone-uri si furnizorul de servicii care fac posibila utilizarea telefoanelor inteligente, se concentreaza pe prezentarea beneficiilor.

Tempera - outwards
To Top