Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Print afise prmotionale unice

Tempera - inwards

Print afise

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Cititi si despre print pe backlit..

Printare afise si postere indoor – Alegand serviciul de print afise si postere aveti siguranta ca veti transmite eficient mesajul dumneavoastra. Tiparul si finisajele impecabile precum si varietatea de materiale disponibile ce se preteaza oricarei situatii sunt garantia ca afisele vor fi remarcate rapid.

print afise

Aflati mai multe despre importanta afiselor in marketing si relatii publice.

Afise si postere outdoor – tempera va pune la dispozitie cele mai bune servicii de imprimare afise si printare postere. Chiar daca este vorba de publicitate pe cladiri, in casete luminoase sau panouri, steaguri  sau bannere, la Tempera avem cele mai bune solutii.

Invatati cum sa alegeti cel mai bun design pentru print afise.

Afise si postere tiraje mari – pentru servicii de print afise si print postere avem cele mai competitive preturi, si cea mai vasta gama de materiale.

Printuri pentru sisteme de afisaj – afisele si posterele noastre pot fi folosite ata separat cat si expuse in sisteme de afisaj. Pentru a usura intretinerea si a reduce costurile pentru sistemele indoor utilizam materiale waterproof. Chiar daca este vorba de roll-up-uri, rame clik, steaguri sau sisteme electrice avem materiale adecvate pentru fiecare tip de sistem de afisaj.

Pentru a vedea oferta noastra de printare afise click aici.

Deoarece am vazut un numar foarte mare de afise care nu respectau nicio regula si care de foarte multe ori nu au avut succes va oferim cateva sfaturi utile cu privire la conceperea unui afis promotional.

In primul rand va recomandam sa tineti cont de oamenii carora va adresati. Varsta este un criteriu foarte bun are va poate ghida deciziile. Ar trebui sa tineti cont si de faptul ca oamenii in general se grabesc si, prin urmare, nu vor citi mesajul daca nu le va parea interesant.

Nu adaugati foarte mutl text pe afis. Acest lucru depide si de locul in care va fi amplasat afisul, si locul depinde de oamenii vizati.

Nu uitati ca afisul nu este un anunt. Majoritatea fac aceasta confuzie in momentul in care scriu afise iar stilul in care scriu da aspectul unui anunt din mica publicitate. Multe firme nu isi permit sa utilizeze afise in promovare si de aceea aleg anunturile, dar daca puteti face un afis publicitar pentru o firma atunci indiferent cat de mare este aceasta ar trebui sa il faceti ca si cand ar fi pentru o multinationala.

Nu combinati fonturile si nu folositi mai mult de 2 culori pentru text. Este obositor de citit un afis care are o multitudine de fonturi si culori.

Titlul este cel care ar trebui sa iasa in evidenta si nu sloganul.

Nu incarcati afisele publicitare cu multe poze. Colajele de poze sunt utilizate pe afise mari si bannere, dar acelea sunt pentru firmele care isi permit. In general pentru firmele mici dimensiunea unui afis este A3 sau A2 si spatiul disponibil in acest sens nu este foarte generos.

Pentru mai multe informatii accesati si paginile Elemente importante print afise, Elemente componente afise si Sfaturi afise.

Afisul ar trebui sa aiba potentialul de a atrage atentia de la distanta. Oamenii care vad afisul de la distanta si care in general sunt mai multi daca fisul se afla intr-un spatiu deschis, nu vor fi interestai de el daca nu leatrage atentia. Nu puteti pune un text suficient de mare incat sa ii atrageti pe toti sa citeasca dar design-ul poate sa ii atraga.

Nu utilizati imagini care au mai fost folosite sau imagini banale. Inainte de a concepe aspectul unui afis publicitar incercati sa aflati ce alte afise similare s-au mai facut pentru a veni cu ceva nou.

Nu folositi afisul offline in mediul online. Pe internet informatia se vede altfel. Un afis pe care in mod normal il vad A3 sau A2 se va percepe cu mult diferit daca este pe Facebook sau pe un site web. Pe internet trebuie sa va adaptati si sa faceti un banner echivalent acelui afis, cu mai putin text.

Mesajul afisului trebuie sa fie clar. In general oamenii nu au rabdare sa citeasca printre randuri. Vad afisul intamplator si daca au rabdare si timp il citesc. De aceea ar trebui sa ii faceti sa inteleaga din prima mesajul, si sa reactioneze promp. Altfel daca nu vad din nou un material promotional de la acelasi brand vor uita de el.

Numarandu-se printre cele mai vechi moduri de a face reclama adisele, sunt din ce in ce mai utilizate si au aparut odata cu tiparul pentru a face cunoscute diverse informatii de uz general cum ar fi manifestarile publice, fetele infractorilor.

Afisul a ajuns chiar opera de arta fiind cautat de colectionari, cum ar fi faimoasele afise din perioada Art Deco. Culorile vii care sunt utilizate la tiparire sar in ochi si atrag atentia si oricine trece pe langa un astfel de poster parcurge cel putin de curiozitate textul.

Chiar daca initial afisele erau realizate prin tiparire care presupune niste costuri, astazi imprimanta si calculatorul fac ca realizarea de a fise sa fie un lucru foarte usor. Se poate realiza chiar si doar un singur afis cum este cazul magazinelor mici, care pun aceste afise in vitrine pentru a anunta oferte si reduceri. In cazul in care se doreste un efect mai larg asupra unei localitati, tiparul ramane cea mai buna solutie petru un  numar mare de postere de o calitate exceptionala si la un pret rezonabil.

Multi recurg inca la aceasta modalitate de reclama in special pentru eveimente culturale si de entertainment, adica spectacole de orice gen, fie ele opera si teatru, sau filme, concerte, circ, muzica usoara. Grafica afisului care face reclama la spectacole se desfasoara in general in jurul unui anumit eelement central, asupta unui desen sau pe fotografiile artisitilor, dua caz, si toate celelalte detalii semnificative: numele protagonistilor, ora, locatia, data si pretul biletului.

Fara indoiala ca in orice campanie publicitara unul din elementele principale sunt chiar afisele. Mai mari sau mai mici, dar intotdeauna colorate, avand acel “eye catcher” caracteristic, afisele sunt cele care atrag cel mai mult atentia. Operatiunea de print afise este una destul de laborioasa, presupune imprimante performante si personal specializat.

Va oferim sfaturi pentru a alege cel mai bun continut al unui afis publicitar.

Nu va veti dori sa obtineti afise de o calitate indoielnica. De aceea va invitam la noi. Nu doar ca realizam postere, afise si printuri de mari dimensiuni la preturi fara concurenta, dar calitatea acestora va fi intotdeauna ireprosabila. Va asiguram, de asemenea, ca flexibilitatea si promtitudinea echipei noastre este fara fisura. Experienta, portofoliul vast se datoreaza tocmai numarului in continua crestere a clientilor multumiti, care revin mereu.

Pentru un print afise personalizat, accesati categoriile site-ului nostru si lansati o comanda pentru a fi procesata si a primi consultanta de specialitate.

Tempera - outwards
To Top