Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Principiile printurilor

Tempera - inwards

Printurile, inclusiv printurile pe autocolant au niste principii dupa care trebuie realizate:

Cititi mai multe despre postere.

6Mai intai se creaza o strategie si ulterior se trece la faza de creatie. Rolul unui anunt publicitar nu este evidentierea unui produs sau a unei marci de produse ci de a oferi o motivatie pentru cumpararea acestuia.

Este de evitat ca un anunt publicitar sa contina doua mesaje simultan.

Adeptii viziunii artistice au tendinta de a comunica mesajul publicitar bazat pe originalitate si creatie artistica pentru a atrage atentia publicului si a face un anumit produs mai solicitat.

Adeptii viziunii comerciale se orienteaza potrivit opticii vanzarilor axata pe expunerea argumentelor cu privire la produs. Ei cauta sa stimuleze curiozitatea publicului pentru a atrage atentia si sa expuna argumentele ce pot face produsul mai dorit.

Metodele moderne de creatie publicitara pornesc de la numeroase elemente psihologice pentru a ajunge mai intai la ideea publicitara si apoi la anuntul publicitar. Un creator de publicitate isi concepe activitatea luand in considerare atat nevoile, cat si manifestarile comportamentale ale consumatorilor pentru a deduce anuntul ce trebuie creat.

Tempera - outwards
To Top