Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pret pliante

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Chiar si in aceasta lume foarte digitala in care traim acum, brosurile pot fi cele mai bune prietene ale companiei tale. Acestea pot functiona impreuna cu celelalte documente de vanzari ale dvs. Sau singure. Mai mult, nici nu trebuie sa fie tiparite, cu ajutorul tehnologiei PDF si eBook, ceea ce face foarte usor citirea pe tableta, pe desktop sau chiar pe telefon.

Pret pliante – sfaturi utile

Primul pas catre crearea unei brosuri eficiente incepe cu planificarea. Aceste cinci teme esentiale va arata exact ce trebuie sa faceti inainte de a scrie primul cuvant al brosurii:

  1. Aflati locul brosurii in procesul de cumparare

Produsul dvs., piata, chiar abordarea dvs. cu privire la modul in care doriti sa faceti vanzarea sunt toti factorii majori in modul in care va scrieti brosura.

Exista brosurile pe care le lasati dupa intalnirea cu un client. Acestea sunt importante pentru ca tocmai ce ati discutat cu persoana respectiva si tot ce trebuie sa faceti este sa sedimentati ce ati comunicat.

Pliantele de la punctele de vanzare sunt cele  pe care le puteti ridica in timp ce asteptati la banca. Acest lucru poate fi un instrument bun pentru a ridica interesul si pentru a face ca oamenii sa ceara mai multe detalii.

Raspundeti la intrebari: oferiti raspunsuri pentru clienti. Tot ceea ce conteaza este ca in pliant sa se raspunda chiar si la cele mai extensive intrebari.

Pliantele incluse in comenzi sunt pentru a prezenta clientilor ofertele viitoare.

  1. Faceti tot posibilul ca pliantul vostru sa fie unic

Unele companii au o brosura pentru un produs si atat. Altii folosesc brosura in combinatie cu alte medii de publicitate (reclame, anunturi tiparite, corespondenta directa etc.).

Daca scrieti un pliant care sa fie utilizat cu alte forme de publicitate, continutul dvs. va fi determinat de campania publicitara.

Nu repetati distribuirea de pliante foarte des. Este suficient ca oamenii sa le vada o data sau de doua ori pe luna. Nu trebuie sa fie zilnic. Ati convins deja potentialul dvs. client ca aveti un produs minunat. Acum le aratati beneficiile si caracteristicile oferite de produsul pentru care faceti reclama.

  1. Cunoasteti publicul

Ati stabilit deja unde se incadreaza brosura voastra in procesul de cumparare. Nu uitati sa vizati publicul special. Decideti de ce tip de informatii are nevoie aceasta audienta si scrieti in mod corespunzator pliantul. Nu ati dori sa scrieti un raspuns pe pliantul pentru promotii la fel cum ati scrie un pliant de suport pentru vanzari. Amintiti-va, scrieti fiecare material promotional in mod special. Nu il faceti prea larg pentru ca nimeni nu va fi interesat.

  1. Organizati punctele de vanzare

Brosura dvs. trebuie sa aiba un inceput, un mijloc si un sfarsit, ca o carte. Majoritatea oamenilor se vor uita la coperta din fata, la coperta din spate, si uneori chiar in interior pentru a vedea daca merita citita.

De exemplu, sa presupunem ca detineti o reprezentanta auto. S-ar putea sa doriti sa scrieti un pliant util, cum ar fi “10 lucruri pe care sa le cautati atunci cand cumparati o masina”. Acum puteti sa detaliati ce ar trebui sa caute un client si cum poate ajuta compania dvs. in procesul de cumparare.

Acest lucru adauga credibilitate companiei dvs. si faptul ca aveti acest tip de pliant ar putea face diferenta intre firma dumneavoastra si cele concurente. nu. La urma urmei, voi ati scris un pliant cu informatii utile.

  1. Fiti exacti, clari si concisi

Inainte de a incepe sa va printati brosura, acordati-va timp sa va ganditi cu adevarat la informatiile pe care doriti sa le includeti si, la fel de important, determinati tot ce nu trebuie sa includeti.

Brosurile trebuie sa contina cat mai multe informatii posibile pentru a va aduce clientii potentiali la pasul urmator – achizitia.

Tempera - outwards
To Top