Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pret pliante publicitare

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Efectuarea unui pliant pentru vanzari necesita adesea interventia unui bun designer grafic sau a unei agentii. Cu toate acestea, nu trebuie sa uitam ca afisul trebuie sa fie acolo pentru a vinde si, prin urmare, aveti nevoie de o prezentare foarte buna in fata potentialilor clienti.

In primul rand pentru pliante imprimate, puteti alege intre diferite formate, cele mai frecvente fiind cel in care foaia este pliata in 2 parti, A5 sau carte postala  care au avantajul de a fi distribuite in baruri, pub-uri, restaurante …

Pret pliante publicitare – sfaturi utile

De grosimea hartiei va depinde durata de viata a pliantului si modul de distributie: pentru distributia pe strada veti avea nevoie de pliante mai usoare si de o calitate medie (pliantul va de multe ori aruncat imediat dupa distributie), dar pentru un stand dintr-un magazin, unde pliantul va fi disponibil timp de cateva zile sau saptamani, va fi necesar sa se adopte o greutate mai mare a hartiei si o calitate mai buna.

Pentru iesit din comun, este posibil sa alegeti diverse forme de taiere care sa personalizeze si mai mult pliantul. Noi incurajam acest demers.

Un mic sfat daca aveti un buget mic: utilizati o hartie cu o culoare stralucitoare (portocaliu, verde …) si tipariti un text in negru. Odata ce ati definit bugetul, locatia si metoda de distribuire, precum si oferta principala, trebuie sa va ganditi la designul pliantului.

Atrageti cat mai mult interesul folosind cuvinte precum atentie, procente, reduceri, oferte, promotii. Nu evitati sa folositi numerele pentru a capta atentia.

Incercati sa treziti dorinta amintind beneficiile cu ajutorul unei liste simple si usor de citit, si adaugati chiar si din testimoniale.

Faceti apel la actiune, oferiti un discount, un cupon de reducere, un cadou si alte astfel de elemente care sa atraga.

Mesajul dumneavoastra difera in functie de ceea ce vreti sa obtineti.

Scrieti un slogan, care este usor de retinut  sau o provocare sau prezentati un crez al companiei. O idee este si sa faceti o oferta irezistibila. Totul este sa atrageti atentia si sa faceti ca potentialii clienti sa vrea sa stie mai multe.

 

Aveti doar cateva milisecunde pentru a convinge oamenii sa va citeasca oferta. Prin urmare, trebuie sa atraga ochiul cu culori stralucitoare si originale sau tipatoare (alegerea culorilor poate depinde de oferta, deoarece culorile puternice sunt mai mult pentru tineri).

 

De asemenea, este important sa puneti o imagine pe pliantul vostru … toata lumea stie ca o imagine este mai  valoroasa decat o mie de cuvinte. Pe de alta parte, evitati sa puneti o multitudine de imagini mici, alegeti o imagine foarte ilustrativa care atrage imediat ochiul.

 

Intr-adevar, o imagine sau un grafic atrage ochiul si creaza instantaneu o emotie, care va permite sa aveti un sprijin concret care va va anunta sloganul.

 

Tratati cu atentie imaginea, si nu ezitati sa folositi site-uri gratuite pentru imagini pentru a gasi imaginea din perfecta, care va ilustra cel mai bine oferta. Dar mereu amintiti-va ca este imaginea cea care ar trebui sa ilustreze oferta, nu invers!

 

Inainte de a imprima pliantele si flyerele aveti grija ca acestea sa raspunda la urmatoarele intrebari: in ce mod ma intereseaza aceasta oferta? De ce eu? Ce imi va aduce? Cum o sa ma ajute cum imi va rezolva o problema acest flyer? Ce beneficii voi obtine de la el?

Desigur, trebuie sa vorbiti de beneficii, nu de caracteristici, nu spuneti „noi sau eu“, doar „tu“ si folositi imperativul.

 

Tempera - outwards
To Top