Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pret pliante publicitare ieftine Bucuresti

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Imprimarea de pliante este un mod puternic si economic prin care va puteti promova produsele sau serviciile. Cele mai bune pliante au un design care poate atrage atentia clientilor asupra firmei sau asupra brandului pe care il aveti. In momentul in care imprimati pliantele in scopuri de marketing va recomandam sa le combinati si cu un design care sa poata capta atentia. Pentru inspiratie aici sunt cinci idei care ne-au atras atentia si care pot sa fie folosite in realizarea graficii pliantelor.

Pentru mai multe informatii va recomandam sa cititi si ce trebuie sa cuprinda un pliant, ce au pliantele si ce cuprinde o brosura.

Faceti pliantele interactive si distractive pentru a incuraja clientii sa fie de acord cu tot ceea ce transmite brandul. Acest aspect se poate realiza atat la nivel de copy cat si cu ajutorul unor elemente grafice. O imbinare armonioasa pentru cele doua duce la rezultate cat mai atractive care disemineaza eficient mesajul.

Pentru mai multe detalii, modele si preturi  click aici

Pret pliante publicitare ieftine Bucuresti

Folositi si coduri QR. O metoda foarte buna prin care puteti sa obtineti vizitatori pentru site-ul pe care il aveti si pentru aplicatiile mobile sau pur si simplu pentru a promova o anumita activitate din mediul online este cea de a introduce un cod QR in designul pentru pliante. Aceste strategii permit in oarecare masura si masurarea unui impact pe care il au pliantele in randul publicului tinta. In acelasi timp si codurile de tipul QR sunt legaturi dintre mediul online si cel offline. Codul QR ar trebui sa fie lizibil si sa conduca spre pagini care sunt relevante in site.

Captati atentia prin forme Die Cut. Acestea sunt instrumente puternice de proiectare si de imprimare care fac ca pliantele sa fie atractive si care ajuta si la generarea interesului pentru mesajul pe care incercati sa il transmiteti. Un pliant conceput astfel impresioneaza si prin partea grafica, si atrage atentia asupra mesajului transmis.

Relevanta este o metoda buna de a atrage atentia publicului tinta, informatiile pe care le oferiti trebuie sa fie mai intai lizibile si in al doilea rand trebuie sa fie relevante astfel incat destinatarul mesajului sa poata percepe cu usurinta informatiile diseminate.

Cupoanele pot sa fie stimulente foarte puternice care sa genereze interes in randul clientilor insa trebuie sa faceti clientii sa le observe mai intai. Conceperea unui pliant cu un cupon inclus poate sa fie o strategie folosita in scopul de a evalua impactul pe care mesajul il are asupra publicului tinta.

Acestea sunt numai cateva idei pe care puteti sa le luati in calcul in momentul in care vreti sa realizati asemenea materiale tipografice.

Pentru mai multe informatii accesati si paginile alegerea unei firme de sampling, sfaturi flyere si tot ce trebuie sa stiti despre flyere.

Tempera - outwards
To Top