Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pret pliante Bucuresti

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Multi clienti confunda flyere cu pliantele. Pentru aceasta, vom explica ce diferentiaza aceste doua produse. Utilizati termenul tehnic potrivit atunci cand studiati imprimantele on-line sau atunci cand vreti sa faceti imprimate promotionale si printuri pentru reclamel

 Pret pliante Bucuresti – cum facem un pliant?

Flyerul, care poate fi tradus ca “foaie volanta”, este pur si simplu o foaie care este tiparita pe fata sau fata / verso in diferite formate. In functie de cantitatea de informatii solicitate pentru proiect, formatul fluturasului va fi important. Un fluturas este adesea folosit in marketingul stradal (distributie pe strada) sau in cutie (distributie in cutiile postale). Organizati un eveniment sportiv, un eveniment in comunitatea dvs., faceti cunoscute produsele regionale … Fluturasul este printul ideal si ieftin.

Daca doriti sa tipariti un “fluturas” indoit in 2 sau 3 parti, termenul tehnic de flyer nu mai este corect pentru ca flyerul devine pliant.

De ce este pliantul mai scump decat flyerul? Pur si simplu din cauza modelarii pliurilor care trebuie facute de catre o masina.

Exista mai multe tipuri de pliuri in functie de formatul pliantului pe care il aveti.

Exista pliante bi-fold, tri-fold, pliante care se indoaie in mai multe parti si pliantele cu decupaje si formate diferite.

 

Diferenta majora intre un flyer si un pliant este si cantitatea de informatii pe care le veti publica pe un pliant. Un lucru extrem de util in acest sens este sa vedeti exact pe internet mai multe modele de flyere si de pliante pe care sa le luati drept exemplu. Asa veti intelege exact care sunt diferentele dintre cele doua produse.

Un flyer ar trebui sa fie cat mai la obiect pentru ca nici suprafata de imprimare nu permite foarte multe informatii. Daca introduceti multe date si informatii pe flyer tot ce veti face va fi sa obtineti un material promotional care nu va avea niciun efect si va fi pus la gunoi.

 

La polul opus se afla pliantele. Avand un pliant veti putea introduce mai multe informatii despre produsele si serviciile promovate. Ceea ce va recomandam in momentul in care faceti pliante promotionale este sa structurati textul astfel incat sa fie cat mai lizibil si mai usor de inteles.

 

Alternati scrisul cu imaginile reprezentative scopului pentru care a fost pliantul realizat. Va recomandam sa structurati informatiile in liste bullet care sa atraga atentia mai repede decat paragrafele. Un al detaliu la fel de important este si modul in care prezentati imaginile. Alegeti cele mai bune si cele mai sugestive imagini care sa serveasca scopului pliantului.

Fundalul este un element foarte important al unui pliant si de aceea va recomandam sa il alegeti cu responsabilitate. Alegeti o culoare a fontului care sa se vada si care sa faca un contrast cu funalul. Alt detaliu important este sa acordati atentie in momentul in care combinati mai multe fonturi. Sunt unele fonturi care nu se combina bine ceea ce le face de nedorit in momentul in care produceti pliante promotionale.

Cel mai bine este sa apelati la o firma de productie publicitara care sa va ofere mai multe variante de pliante din care sa alegeti, realizate pe baza informatiilor dumneavoastra. Va asteptam la Tempera pentru a va acorda consultanta in cazul in care aveti nevoie de pliante promotionale si alte materiale publicitare.

 

Tempera - outwards
To Top