Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pret flyer

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Marketingul nu vizeaza utilizarea unui singur mediu. Este vorba despre achizitionarea si pastrarea clientilor. Da, marketingul pe internet va poate ajuta sa faceti acest lucru, dar numai daca il folositi impreuna cu alte instrumente tactice. De asemenea, exista mii de potentiali clienti care sunt extrem de preocupati in ceea ce priveste plasarea unei afaceri importante sau cumpararea unui element scump de la un furnizor online necunoscut. Acesta este unul dintre motivele pentru care, pentru a reusi, fiecare companie online trebuie sa aiba brosuri si alte forme de vanzari tiparite pentru a le oferi clientilor perspective.

Pret flyer – sfaturi utile flyere

O companie online are nevoie de o publicatie tiparita pentru vanzari din doua motive:

Credibilitate: Oamenii se asteapta ca o companie “reala” sa aiba imprimate materiale de vanzari. Este usor sa cheltuiti  pe carti de vizita, foi cu antet, etc. si sa va opriti aici. Dar daca vreti aveti succes si sa fiti credibili, aveti nevoie de o brosura.

Economie de timp. Oamenii doresc ca materialul tiparit sa poata fi luat acasa si sa citeasca in timpul lor liber. Da, ii puteti directiona catre site-ul dvs. Web, dar o brosura adauga o nota personala, va spune perspectiva asupra a ceea ce produsul sau serviciul poate face pentru ei si de ce ar trebui sa cumpere de la dvs. Brosurile suporta si alte reclame, posta directa, promotii on-line si pot fi folosite ca instrumente de vanzare de catre distribuitori. Pe scurt, o brosura buna vinde.

Iata mai multe sfaturi despre scrierea unei brosuri care sa va sprijine eforturile de marketing online si sa va ajute sa mariti vanzarile.

Trebuie sa scrieti brosura sau pliantul din punctul de vedere al cititorului. Aceasta inseamna ca informatiile trebuie sa se desfasoare in ordinea corecta. Incepeti prin a analiza ceea ce vrea cititorul dvs. sa stie. O modalitate usoara de a face acest lucru este evaluarea ordinii in care vor curge intrebarile cititorului dvs. De exemplu, imaginati-va ca detineti o unitate de spa medicala care ofera Botox si alte tratamente anti-imbatranire. Va intereseaza sa incurajati cititorii sa vina la o intalnire pentru o consultatie si / sau sa programeze un tratament. Acum, avand in vedere natura afacerii dvs., cititorul dvs. va avea multe intrebari la care va dori sa i se raspunda inainte de a lua in considerare o programare. Brosura dvs. ar trebui sa raspunda la intrebarile lor intr-o ordine logica urmand gandurile cititorului. O modalitate buna de a va organiza  este sa scrieti intrebarile pe care considerati ca le are un potential client si raspunsurile pe care brosura le-ar putea furniza.

Motivati cititorul sa priveasca in interior: Prima pagina pe care cititorul dvs. o va vedea este cea de impact. Nu faceti greseala obisnuita de a va prezenta serviciile in jargonul tehnic. Ganditi-va la beneficii sau afirmatii provocatoare care motiveaza cititorul sa ridice brosura si sa o deschida. Adaugati un flash care ii spune cititorului ca exista ceva care sa il intereseze – o invitatie exclusiva, un produs gratuit, o reducere speciala sau o notificare prealabila a vanzarilor. Nu fiti tentati sa puneti numai pe site logo-ul sau numele produsului. Nu va functiona.

 

Descrieti produsul: pentru a va ajuta sa descrieti produsul  faceti o lista cu caracteristicile produsului  si adaugati cuvintele “ceea ce inseamna ca …” dupa fiecare punct. De exemplu, “Tortul este facut dintr-o reteta originala, ceea ce inseamna ca … are un gust mai bun”. Sau, “Masina are un motor de 300 de cai, ceea ce inseamna ca … merge mai repede”. Retineti ca cumparatorul produsului dvs. nu este intotdeauna utilizatorul, astfel incat pot exista mai multe avantaje pentru fiecare caracteristica.

Introducerea de informatii utile in brosura dvs. il va incuraja pe cititor sa o pastreze, si sa se refere la ea ori sa o transmita altor persoane. Daca vindeti vopsea, puteti oferi sfaturi despre scheme de culori sfaturi de la profesionisti etc. Daca vindeti produse de ingrijire a pielii, puteti oferi cititorilor sfaturi despre cum sa combateti cosuri, piele uscata, linii fine si riduri.

 

Cine spune ca o brosura trebuie sa fie A4? Vindeti sandvisuri? Puteti crea o brosura in forma de sandvis. Bilete de sezon la meciurile de fotbal? Pot fi in forma de minge de fotbal. Folosind imaginatia dvs. atunci cand va proiectati brosura, puteti obtine rezultate mai bune decat cele medii. Potrivit Direct Magazine, o reclama recenta de catre CSI, o companie care efectueaza sondaje de satisfactie a clientilor pentru companiile de asigurari auto si magazinele de reparatii, a obtinut o rata de raspuns de 15%, cu o brosura livrata sub forma unei sticle de apa.

Tempera - outwards
To Top