Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pret banner

Tempera - inwards

Ceea ce conteaza cel mai mult pentru realizarea unui poster este echilibrarea elementelor grafice. Acestea nu trebuie sa fie suprapuse iar textul trebuie sa fie foarte usor de citit.

Amestecarea fonturilor este dificila, dar poate da rezultate excelente daca mixul este realizat corect.

Nu alegeti fonturi care sunt foarte diferite. De exemplu nu alegeti sa combinati fonturi rotunjite cu fonturi colturoase pentru ca sunt in disonanta.

Pret banner – oferte speciale

Puteti folosi inclusiv fonturi gratuite daca acestea se potrivesc. Retineti ideea ca ele trebuie sa fie clare si cat mai concise.

Nu va grabiti sa spuneti ca un poster este bun. Puteti schita initial ideea pe o hartie si apoi puteti trece la implementarea intr-un program specializat. Dupa ce ati terminat de implementat este recomandat sa faceti o pauza, chiar si de o zi in care sa uitati complet de designul creat. Reveniti asupra designului si analizati toate elementele de detaliu dar si viziunea de ansamblu. Aici apar doua situatii. Prima este cea in care sunteti fericiti cu ceea ce ati realizat si considerati ca nu mai trebuie imbunatatit nimic. Acesta este cazul simplu in care tot ceea ce trebuie sa faceti este sa treceti la procesul de printare. Cea de a doua situatie este cea in care descoperiti ca aveti de facut imbunatatiri. In acest caz ceea ce va recomandam sa faceti este sa realizati toate imbunatatirile pe care le considerati necesare si sa prasatiti masa de lucru. Reveniti dupa un timp si reluati procesul. In momentul in care considerati ca ati facut totul puteti trece mai departe la procesul de printare.

Nu uitati ca cel mai important element al unui poster este tema. Cand spunem tema ne referim la tot ceea ce presupune ea de la ideea de pornire si pana la combinatiile de culori. Puteti privi tema unui poster ca pe un schelet pe care se va construi totul.

Pentru inceput este important sa definiti cat mai clar tema. Dupa ce aveti tema clar definita va puteti apuca sa aduceti elementele constructive in jurul ei. Tot continutul posterului trebuie sa reflecte cat mai bine tema pentru a putea sa atrageti atentia asupra ei. Daca, de exemplu, faceti un poster pentru a face reclama unui film ce va fi in cinematograf, elementele grafice si scrisul trebuie sa atraga persoanele care vad posterul in cinematograf. Suntem de acord cu faptul ca aveti nevoie de o imagine cu actorii insa consideram ca nu este necesar sa puneti toata lista de actori pe poster. Este suficienta o imagine foarte sugestiva si un mesaj care sa atraga. Alegeti in acest sens fonturi cat mai mari si cat mai de impact. Lucrati la contraste pentru ca scrisul sa se imprime pe retina si nu inghesuiti foarte mult text pe pagina.

Tineti cont de locul unde veti amplasa posterul pentru ca toate elementele grafice sa fie vizibile. Daca veti expune posterul pe holul unui spital sau in sala de asteptare a unui cabinet stomatologic, incercati sa folositi culori specifice domeniului. Chiar ca nuantele din sigla voastra poate nu seamna incercati sa ramaneti in schema cromatica cu nuante deschise folosita in unitatile medicale. Va puteti imagina cum ar putea arata un poster complet negru sau intr-o nuanta foarte inchisa cu un scris care sa iasa extrem in evidenta, pe holul unui spital.

Tempera - outwards
To Top