Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pret banner publicitar

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Bannerele pot face o declaratie, dar numai daca au fost proiectate eficient. Daca sunteti nou in designul de bannere, este important sa invatati elementele de baza ale modului in care sa creati un banner astfel incat sa functioneze eficient. Nu numai ca aveti nevoie de un banner care sa informeze cititorii despre ceea ce aveti de oferit sau despre ce vreti sa faceti, de asemenea, aveti nevoie de un banner care atrage ochii si care nu creeaza frustrare cititorului.

Pret banner publicitar – sfaturi utile

Mai jos sunt cateva sfaturi pe care sa le aveti in vedere atunci cand proiectati bannere interioare si exterioare:

  1. Luati in considerare nevoile de montare

Cand va proiectati bannerul, asigurati-va ca v-ati dat seama cum se va monta. Exista mai multe optiuni pentru agatarea unui banner, dar aspectul important este ca designul dvs. permite loc pentru aceste caracteristici.

  1. Pastrati-l simplu

Un banner eficient are un design simplu si un mesaj simplu. Transmiteti o idee pe bannerul dvs. si utilizati maximum doua fonturi. Alegeti culorile cu intelepciune: bannerele colorate atrag atentia, dar pot fi uneori destul de costistoare.

Mesajul dvs. ar trebui, de asemenea, sa fie simplu. Folositi bannerul pentru a transmite o idee si apelati la actiune. Nu va fie teama de spatiul alb: dand textului dvs. niste spatiu, acesta se evidentiaza.

  1. Acordati atentie dimensiunii fontului

Cel mai convingator print din lume este inutil daca nimeni nu il poate citi. Daca intentionati sa plasati un banner in afara magazinului dvs., este esential sa masurati distanta dintre banner si pozitia cititorului.

  1. Design interior sau exterior?

Regulile pentru bannerele interioare si exterioare sunt diferite: un banner interior poate contine mai multe informatii, deoarece clientii au posibilitatea sa stea si sa citeasca textul bannerului. Pe de alta parte, bannerele din exterior trebuie sa comunice un mesaj care poate fi citit (si inteles) intr-o chestiune de secunde.

Schema de culori si materialul bannerului sunt considerate importante pentru designul de bannere. Durabilitatea este principala dvs. preocupare atunci cand creati un banner in aer liber, deoarece va fi expus elementelor climatice. Culorile luminoase si materialele dure sunt ceea ce banner-ul dvs. are nevoie ca sa atraga atentia in timp ce atarna atat in ​​stralucirea soarelui cat si in zilele reci, gri si ploioase.

Bannerele de interior nu trebuie sa fie la fel de durabile, desi decolorarea si deteriorarea continua sa apara in timp. Expertii in proiectare sugereaza, de asemenea, scheme de culori mai subtile.

Apel la actiune

Daca publicul bannerului dvs. este in trafic pe strada sau discutati cu clientii aflati deja in magazinul dvs., bannerul dvs. ar trebui sa includa o solicitare la actiune. Bannerele interioare pot indruma clientii sa discute cu un asociat de vanzari sau sa faca o achizitie. Bannerele in aer liber pot invita cititorii sa vina sa viziteze magazinul dvs. Nu uitati sa plasati adresa dvs. URL, intr-o alta culoare decat textul dvs. principal, pe bannerele din afara, astfel incat soferii si pietonii curiosi sa poata obtine mai multe informatii despre afacerea dvs. online.

 

Tempera - outwards
To Top