Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Postituri personalizate

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

DETALII SI PRETURI

 

 
Un postit poate cel mai bun partener, un instrument bun pentru a reaminti o intalnire, termene, deadline-uri, proiecte si multe altele. Aproape toate birourile, casele si scolile fac uz de aceste postituri promotionale pe care le folosec, de aceea acest lucru poate fi considerat drept una dintre cele mai bune optiuni atunci cand alegeti produsele corecte de promovare care vor functiona pentru marca dvs. Acestea s-au dovedit a fi utile, la indemana si pentru a da spatiu pentru logo-ul sau numele companiei dvs. de imprimat. Tehnica de imprimare obisnuita folosita pentru aceste postituri promotionale este tehnica filigranului in cazul in care printurile arata ca umbre rafinate. Acest lucru permite marcii companiei, a logo-ului sau a denumirii dvs. sa fie foarte vizibila fara a impiedica realizarea scopului real al notelor lipicioase.

 Postituri personalizate – avantaje

Aceste postituri promotionale vin intr-o mare varietate de selectie in ceea ce priveste designul, culoarea, formele si materialele din care sunt fabricate. Variantele moderne se produc, de asemenea, prin versiunea reciclata, in care materialele utilizate sunt de la 70% din deseurile industriale si de productie si 30% provin din articole de consum. Acest lucru are scopul de a minimiza cantitatea de hartie si de a ajuta la protejarea mediului. Acest lucru face inca produse de buna calitate, in ciuda materialelor reciclate utilizate. Datorita postitului reciclat recunoscut, producatorii au schimbat adezivii in baze solubile in apa; astfel, ele pot fi usor spalate in timpul procesului de reciclare.

Contributia la tehnologie

Analogii derivati din notele Post It au reusit sa contribuie la tehnologii. O aplicatie informatica numita Note de pe desktop a fost creata in forma de  Post It. Aceasta este oarecum versiunea digitala a notelor lipicioase. Notele desktop permit utilizatorilor sa puna note virtuale in desktop-urile lor. Aceste programe sunt acum utilizate pe scara larga prin tehnologiile Windows si Apple.

Postiturile sunt considerate instrumente afaceri. Fie ca le folositi ca atare, fie ca le personalizati ca produse promotionale, aceste note lipicioase sunt in crestere. 3M, care este producatorul principal si pionier al notelor lipicioase, a venit deja cu Post It-uri aromate cu 20 de parfumuri diferite, 27 de dimensiuni si 57 de culori pana in prezent. Acest lucru demonstreaza ca aceste elemente promotionale sunt intr-adevar o afacere in crestere, veniturile ajungand la 1 miliard de dolari anual. Mai mult decat sa fie postul promotional, noteaza, continua sa-si faca propriul nume.

 

Tempera - outwards
To Top