Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Postere personalizate mari la comanda Bucuresti

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Un poster este o coala mare de hartie imprimata care se lipeste pe pereti, pe suprafetele structurilor de reclama stradala si pe suprafetele verticale. In mod normal posterele sunt compuse din elemente grafice si text, chiar daca un poster poate sa fie complet grafic sau complet compus din text, posterele sunt realizate astfel incat sa poata sa atraga privirile si in tot acest timp sa transmita si o anumita informatie sau anumite sentimente.

Posterele pot sa fie folosite in mai multe scopuri si sunt de multe ori metode de promovare a ideilor si a programelor celor care se ocupa de publicitate mai ales pentru evenimente muzicale, filmice sau scenice.

Postere personalizate mari la comanda Bucuresti

Posterele sunt foarte des folosite in promovarea reproducerilor de arta fiind ometda ieftina si accesibila tuturor de  avea reproduceri de calitate a mai multor opere grafice mai ales a lucrarilor faimoase. Alt tip de postere sunt posterele educationalecare pot sa trateze un anmit subiect cu scopuri educative. Sunt multi oameni care colectioneaza postere si unele postere iar unele postere faimoase au devenit destul de valoroase. Dimensiunile conventionale pentru posterele grafice tinde sa fie in jur de 61 pe 91 cm  cu toate ca posterele pot sa fie aproape orice dimensiune.

Parintele afisului artistic este Jules Charet care prefera sa foloseasca imagini izbitoare fiind celebru pentru personajele sale feminine. Cheret a creat primele afise in anul 1867. La sfarsitul secolului XIX un nou stil artistic a aparut in universul afisului acesta fiind Artu Nouveau acest stil dominand scena parziana pana la finalul primului razboi mondial. Dupa razboi arta afisului a fost revolutionata de catre Leonetto Capiello in anul 1905. Capiello in designul afisului s-a concentrat doar pe o singura imagine care era plasata pe un fundal monocrom si care atragea imediat atentia privitorilor. Polonia este o tara cu o indelungata traditie de a transmite mesaje de toate genurile prin intermediul artei grafice si a culorilor insotite sau nu de cuvinte fiind pe primul loc din lume unde s-a infiintat si merge cu succes un muzeu al afisului. Dupa proclamarea stratului polonez in urma Primului Razboi Mondial afisul si-a inceput cu adevarat traiectoria ascendenta si a reusit usor usor sa devina cu adevarat un fenomen la nivel national, recnoscut si in mediile artistice internationale, care insotesc indeaproape momentele zbuciumate ale istoriei recente a Poloniei pentru a le reda asa cum se cuvine.

In 1939 afisele aveau sa revina la incurajarea patriotismului polonezilor, sau la mesaje care informau populatia despre mersul razboiului in plan international. Dupa 1945 nou instauratul regim comunist a folosit afisul pentru a face propaganda de partid pentru a sustine binefacerile sistemului si prietenia cun Uniunea Sovietica. Desi cenzura e foarte aspra si doar prietenii regimului puteau sa treaca de ea nevatamati, raspunsul artistilor care se dedicau afisului nu a intarziat sa soseasca. Au fost create din aceasta nevoie noi modalitati de comunicare cu publicul care provoaca reactii intelectuale si emotionale, si au fost capbile sa transmita mesaje sugerate, mascate care cu greu ar fi putut sa identifice la prima privire neavizata. Incepand din secolul XX odata cu cresterea publiculi consumator arta afiselor a devenit un mijloc puternic de reclama si chiar si de propaanda. Insa incepnd din perioada aceasta au aparut artisti specilizati care isi dedica intreaga cariera acestei discipline grafice. Evolutia spectaculoasa a cinematografiei da un impus puternic afisului de tip cultural.

Tempera - outwards
To Top