Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Postere mari

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Abilitatea de baza este sa invatati cum sa echilibrati o compozitie si vedeti cum este perceputa de public. Un poster poate fi vazut ca o opera de arta si de aceea este recomandat sa ii acordati atentia necesara.

Este important sa gasiti un stil care sa va defineasca si care sa va ajute sa atrageti atentia publicului pentru continutul de pe poster.

Este important sa alegeti in mod responsabil imaginile si sa le combinati astfel incat intregul design sa nu fie in disonanta.

Postere mari – sfaturi utile

Echilibrarea scrisului si a imaginilor este esentiala in primul rand cand doriti ca oamenii sa observe imaginea. Cand un anumit element este de interes, cum ar fi o oferta sau o promotie se recomanda ca aceasta sa fie in centrul atentiei.

Desigur, nu puneti foarte mult scris pentru ca oamenii vor trece peste posterul vostru. De asemenea, va fi si foarte greu de citit si ideea de baza se va pierde. Atrageti doar atentia si determinati cumparatorul sa intre in magazin.

Este foarte important sa alegeti exact acele fonturi care sa capteze atentia oamenilor. Fontul trebuie sa fie mare, lizibil si sa functioneze pentru toata lumea. Nu optati pentru fonturi ciudate doar pentru ca nu le-ati mai vazut la altii. Puteti face ca un mesaj foarte bun sa fie foarte greu de citit si atunci scopul posterului se va pierde.

Stati mai mult pe o idee. Reveniti la design de mai multe ori. Cand considerati ca ati terminat de lucrat la o idee de design, faceti o pauza, care poate fi mai lunga, si reveniti pentru a privi ideea din nou. Daca totul pare perfect atunci puteti demara procesul de printare, daca simtiti ca mai trebuie sa faceti modificari, realizati toate modificarile necesare si reluati procesul pana cand considerati ca totul este bine.

Nu uitati ca tema unui poster inseamna de fapt compozitie.

In primul rand este necesar sa gasiti un punct focal al posterului. Acest punct focal este cel mai important. In jurul lui veti organiza toate celelate elemente importante ale posterului. De asemenea, recomandarea noastra este sa alegeti elementul principal tinand cont de ceea ce doriti sa obtineti cu ajutorul posterului. Elementul central poate fi chiar si sigla companiei daca ceea ce doriti este sa familiarizati potentialii clienti cu brandul vostru.

Tempera - outwards
To Top