Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Postere la comanda

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Aflati cum sa creati un poster convingator!

Posterul de promovare este un mediu de comunicare care nu este folosit prea mult. Totusi, sa dovedit ca un poster poate avea un impact mult mai mare decat alte mijloace de comunicare, in special pentru buticurile sau evenimentele locale. Prin urmare, ar putea fi interesant sa creati un poster pentru promovarea marcii voastre, a magazinului sau chiar a evenimentului. Dar cum sa va asigurati ca este creat un poster eficient? Tempera Advertising va ofera raspunsurile la aceasta intrebare.

Postere la comanda – cum facem un poster de succes?

In primul rand, este interesant de retinut ca un poster poate fi un mediu de comunicare de calitate. Intr-adevar, un poster publicitar va avea multe avantaje:

 

  • Este un mijloc de comunicare de dimensiuni mari, care nu va trece neobservat.
  • Plasat intr-un loc de trecere, posterul va atrage multi oameni.
  • Posterul are o putere semnificativa la nivel local si se va adresa anumitor persoane.
  • Posterul publicitar este un mediu de comunicare ieftin, accesibil

Daca va ganditi sa creati un poster, primul lucru pe care trebuie sa il stiti este ca este nevoie de timp pentru a obtine un efect.

Crearea unui poster este un proces care va dura cateva saptamani, mai ales daca nu aveti nevoie de un designer grafic.

Definirea obiectivelor

Orice operatie de comunicare trebuie definita prin obiective masurabile. Astfel, este important sa se defineasca in prealabil obiectivul unui poster promotional, astfel incat designul sau sa fie realizat conform acestuia.

Deci, banuiti ca un poster folosit pentru a va decora birourile nu va fi acelasi cu un poster care anunta un eveniment.

 

Un poster promotional poate avea numeroase obiective:

 

  • Anuntarea unui eveniment (concert, spectacol, performanta, vanzari …)
  • Oferirea mai multe informatii despre un brand
  • Reclame pentru un produs nou
  • Prezentarea unei game de produse
  • Decorarea birourilor de afaceri

Depinde de dvs. sa definiti modul in care utilizarea posterelor poate servi cel mai bine comunicarii dvs. de afaceri.

Utilizati acest pas pentru a defini locul in care va fi utilizat afisul (in birouri, in transportul public, in afisajele publice, in facilitatile locale etc.) si specificati publicul tinta al posterului.

 

Odata ce obiectivele dvs. sunt clare, va trebui sa definiti informatiile pe care trebuie sa le comunicati pe poster. Aceste informatii vor trebui, in mod firesc, sa indeplineasca obiectivele stabilite.

 

Este bine sa retineti ca un poster poate contine o cantitate limitata de informatii. Un bloc de text ar face intr-adevar orice poster respingator, chiar si ilizibil.

 

Unele dintre informatiile pe care le puteti include pe un afis sunt:

 

  • Sigla
  • Adresa firmei
  • Sloganul companiei
  • Prezentarea produsului / evenimentului / magazinului etc.
  • Textul
  • Programul
  • Informatiile care trebuie pastrate (preturi, proceduri, formalitati etc.)
  • Informatii de contact (e-mail, numar de telefon)

In acest stadiu, incepeti sa prioritizati informatiile, adica sa definiti informatiile care trebuie pastrate. De exemplu, pentru un poster cu un eveniment, va fi mai important sa afisati datele si locatia intr-un mod mai clar decat logo-ul organizatorului.

 

Tempera - outwards
To Top