Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pliante publicitare

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

In mod traditional, intreprinderile s-au bazat intotdeauna pe garantii de marketing creativ, cum ar fi brosuri, infomercial, cataloage si alte instrumente de marketing direct pentru a ajunge la clienti. Brosurile, cunoscute si sub numele de pliante, sunt un tip de brosura menita sa va ajute sa va educati perspectivele si sa vizati publicul despre organizatia, produsele si serviciile dvs. O brosura bine conceputa nu numai ca are potentialul de a castiga interesul unui cumparator, ci si de a-l transforma intr-un client loial.

Pliante publicitare – sfaturi utile

Adesea considerat a fi instrumentul de alegere pentru intreprinderile mici si mijlocii, brosurile sunt, de fapt, folosite de intreprinderi de toate dimensiunile pentru a raspunde si a influenta clientii. De altfel, offline sau online, oamenii prefera sa verifice informatiile de pe brosura inainte de a angaja servicii ale unei anumite companii.

Multe companii se ocupa de proiectarea si imprimarea de brosuri, fara sa se gandeasca la unele nuante de tiparire a brosurilor care pot face diferit rezultatul final. Diferenta dintre o brosura de inalta calitate si una de o calitate scazuta se bazeaza nu numai pe modul in care arata, ci si pe o varietate de factori de design

Poate cel mai important factor pentru proiectarea brosurii este sa o faceti inovatoare si originala. Dupa cum am mentionat mai inainte, o brosura trebuie sa transmita tot ceea ce reprezinta o afacere, fara nici o indoiala, clientului. De asemenea, este important sa aveti mai multe idei de marketing pentru brosuri si sa masurati ce fac concurentii.

Proiectul brosurii este o cheie in dezvoltarea de brosuri de imprimare excelente. Informatiile despre brosuri sunt totusi la fel de importante. Nu toti designerii au abilitatea de a crea brosuri.

Utilizarea unei hartii de calitate poate face ca printurile sa arate si ele foarte bine.

Rezolutia de proiectare si imprimare sunt elemente foarte importante.

Imaginile si lucrarile artistice trebuie sa fie de cel putin 300dpi pentru a asigura o printare de inalta calitate. Cu toate acestea, multe companii recurg la imagini de calitate scazuta pentru a economisi costuri, ceea ce duce la curatarea imaginilor.

Proiectarea brosurii ar trebui sa permita spatiu dincolo de marginile paginii alese. Acest lucru va ajuta la acoperirea miscarii hartiei in timpul tiparirii si, de asemenea, la minimizarea inconsecventelor in proiectare.

Desi este o sursa extrem de importanta de promovare a afacerilor on-line, multe companii nu se gandesc de mai multe ori in timp ce proiecteaza brosuri si lasa amprenta brosurii la mila designerului sau agentiei de proiectare. In timp ce libertatea creativa este esentiala, este de asemenea important sa retineti ca brosura reprezinta afacerea dvs si ii determina pe clientii dvs. sa faca o actiune favorabila. Prin urmare, este important sa stiti cum sa creati o brosura tinand cont de obiectivele de afaceri mai mari si de piata vizata.

 

Tempera - outwards
To Top