Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pliante – produse publicitare cu impact

Tempera - inwards

Pliantele distribuite in cutiile postale sunt o sursa principala de informare cu privire la ofertele din magazine, depasind detasat TV-ul si publicitatea online. Statisticile arata ca 59% dintre romani citesc cu atentie borsurile si pliantele.

Pentru mai multe informatii accesati pagina pret pliante.

1Romanii afiseaza o atitudine pozitiva fata de publicitatea din cutiile postale pe care o considera o importanta sursa de informare cu privire la ofertele promotionale din magazine.

Acelasi studiu arata ca pe segmentul de varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani 59% din romani citesc pliantele, si in segmentul 45-54 se adla cei mai multi utilizatori de pliante si anume 68%. Procentul celor care au sustinut ca ignora pliantele din cutia postala este de 7% in timp ce 89% din subiectii sondajului au declarat ca au cumparat cel putin odata produse pe care le-au intalnit in pliante.

Acesti 59% din romani considera ca prin intermediul materialelor pe care firmele le pun in cutia postala se informeaza cu privire la produse promotionale la care in mod normal nu ar avea acces.

In fiecare gospodarie in care ajunge un pliant acesta este vazut de cel putin doi membrii ai familiei.

Pliantele sunt o buna alegere atunci cand o firma doreste sa promoveze o oferta de servcii, poate fi vorba de o oferta a unui salon cosmetic, un meniu sau o promotie a unui restaurant sau pur si simplu prezentarea activitatii desfasurate.

Exista numeroase modele de pliante, iar echipa Tempera Advertising va pune la dispozitie o serie de modele la un raport calitate pret excelent, pliante care sa va ajute sa va dezvoltati afacerea.

 

Tempera - outwards
To Top