Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pliante pret

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Oferind posibilitati extinse de prezentare pliantele pot fi executate intr-o gama vasta de modele. La Tempera se imbina creativitatea cu eficientaastfel incat pliantele noastrenu sunt doar frmoase ci si usor de parcurs.

Cititi si despre print postere.

Taieturile foarte bine realizate si bigurile aisgura impaturira exacta chiar si in cazul modelelor foarte elaborate sau in cazul plastifierii groase.

Vedeti mai multe despre eficienta pliantelor in Romania.

Spre deosebire de flyere, care au anumite finisaje pliantele sunt chiar recomandate sportind atractivitatea si timpul de vizionare.

Pliantele, ca si brosurile sunt realizate in scop descriptiv, pentru a prezenta serviciile si preturile oferite pentru acestea, spre deosebire de flyere care au scop promotional.

Pliantul publicitar se numara printre cele mai des utilizate materiale promotionale printate, folosite in campaniile de promovare. Chiar daca reprezinta produse sau servicii calitatea pliantelor este decisiva pentru imaginea firmei si succesul campaniilor publicitare realizate cu ajutorul pliantelor.

Mai multe despre modul in care ar trebui sa arate un pliant de succes gasiti pe pagina Sfaturi.

Pliantele se pot gasi in diferite formate cum ar fi:

  1. Pliant bifold – acestea au un aspect formal si pot fi folosite cu rolul de mape in care se insereaza foi sau ca brosuri prin adaugarea de pagini interioare
  2. Pliant gate-fold – acesta este un pliant mai rara intalnit cu un impact ridicat datorita formei de prezentare
  3. Pliant tri-fold realizat de obicei dintr-o coala A4 rolul acestuia este de multe ori de a inlocui flyerele. Are un design elegant si posibilitatea de a contine o cantitate mare de informatie.

 

Pentru oferta noastra de pliante click aici.

Atunci cand initiem o campanie publicitara trebuie sa alegem corect pliante pret

De asemenea trebuie sa ne gandim la modul in care mesajul ar putea ajunge la grupul tinta.

Apeland la campanii publicitare prin distribuire de pliante succesul poate fi garantat.

Puteti alege pliante promotionale pentru campanii publicitare, politice sau transmiterea unui mesaj.
Pliantele promotionale sunt cea mai eficienta metoda!

Aflati totul despre importanta pliantelor in campanii de relatii publice.

Atunci cand trebuie sa facem o campanie sau sa promovam anumite produse sau servicii ne gandim cum ar putea ajunge mesajul la grupul tinta intr-o maniera eficienta. Daca apelam la mediul online, insa avem mai multe categorii de varsta in grupul tinta, atunci exista poisibilitatea ca mesajul sa nu ajunga acolo unde ne dorim. O maniera eficienta pentru ca mesajul sa ajunga la toate categoriile de populatie ar fi sa se apeleze la pliante. Prin intermediul pliantelor ceea ce ne dorim sa promovam va ajunge acolo unde trebuie. Te gandesti ca te-ar putea costa destul de mult? Nu trebuie sa iti faci griji, consulta oferta noastra de pliante pret. Raportul pliante pret este unul in favoarea clientului.  Apeland la oferta noasta de pliante pret pentru toate buzunarele, succesul este mai aproape.

Avantajele utilizarii unui pliant pentru a promova o firma si produsele acesteia sta in faptul ca acest suport combina doua functii ale reclamei: informeaza publicul in legatura cu existenta firmei si produselor si ofera informatii spuplimentare pentru cei interesati.

In prima faza ar trebui realizata diagnosticarea pliantelor de la firmele concurente si stabilirea elementelor atractive si a celor deranjante. In functie de aceste rezultate se poate contura o macheta pentru pliantul firmei.

Pentru orice creatie publicitarea recomandam adoptarea unui stil simplu evidentiind elementele importante pentru client. In asa fel publicul tinta va trebui sa inteleaga dintr-o privire despre ce este vorba. In acest sens recomandam utilizarea fotografiilor clare legate de produs si modul acestuia de folosire.

Pentru a mari credibilitatea mesajului din pliant recomandam utilizarea unor imagini din firma.

Culorile sunt un element de compozitie important si recomandam respectarea cartei grafice si a unor combinatii relevante pentru mesaj.

Textul are rolul de a promova mesajul firmei si trebuie conceput in asa fel incat sa determine publicul tinta sa cumpere. In realizarea textului trebuie sa se tina cont si de faptul ca mesajul trebuie sa arate ca firma vinde avantaje si nu produse banale.

Titlul trebuie sa atraga atentia si sa il provoace sa citeasca pliantul. Recomandam utilizarea cliseelor si a cuvintelor de actiune.

Pliantele corecte trebuie sa contina elementele pentru feed back si anume adresa si numele firmei, fax, telefoane, adresa de mail si adresa web.

Daca pliantul vine ca suport al campaniei promotionale poate sa contina si cupoane de comanda si in acest caz trebuie sa se faca si o spatiere corespunzatoare pentru ca participantii sa aiba posibilitatea de a completa datele.

Costurile unui pliant sunt mai mici daca facem tiparirea in tiraje mari.

Multi nu acorda atentia cuvenita pliantului si sa gandesc ca printul este depasit si ca acum totul trebuie sa se petreaca online, dar adevarul este ca pliantul nu ar trebui sa lipseasca din campaniile de promovare. Pliantele devin esentiale atunci cand participati la expozitii sau targuri si trebuie sa va prezentati ofera persoanelor care va viziteaza standul. Avantajele pliantelor stau in faptul ca acest mijloc de publicitate imbina intr-un singur tot doua functii ale reclamei, cea de a anunta daca exista un produs sau un serviciu si de a oferi informatii in plus persoanelor interesate. Costul pentru realizarea pliantelor este mic in special pentru tirajele mari si poate ajunge foarte usor la clientii care nu pot fi accesati prin alte metode.

Potentialii clienti care primesc pliantele vor cataloga dintr-o privire pliantul ca fiind interesant sau nu si vor actiona in consecinta. Impactul unui pliant trebuie sa fie rapid si puternic, pentru ca nu veti beneficia de o a doua sansa. Nu aveti posibilitatea de ii crea clientului o a doua impresie.

Tempera - outwards
To Top