Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pliante pret

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

In mod traditional, intreprinderile s-au bazat intotdeauna pe garantii de marketing creativ, cum ar fi brosuri, pliante, cataloage si alte instrumente de marketing direct pentru a ajunge la clienti. Brosurile, cunoscute si sub numele de pliante, sunt un tip de material de promovare menit sa va imbunatateasca perspectivele si sa ba ajute sa vizati publicul tinta. O brosura bine conceputa nu numai ca are potentialul de a castiga interesul unui cumparator, ci si de a-l transforma intr-un client loial.

 Pliante pret – sfaturi utile pentru pliante

Adesea considerat a fi instrumentul de alegere pentru intreprinderile mici si mijlocii, brosurile sunt, de fapt, folosite de intreprinderi de toate dimensiunile pentru a raspunde si a influenta clientii. De altfel, offline sau online, oamenii prefera sa verifice informatiile de pe brosura inainte de a angaja servicii ale unei anumite companii. Chiar si dupa popularitatea noilor instrumente de marketing online, ideile de marketing pentru brosuri continua sa functioneze ca brosuri de inalta calitate, care au o durata de valabilitate mai mare si o rata de succes mai mare in randul clientilor.

Diferenta dintre un pliant de inalta calitate si unul de o calitate scazuta se bazeaza nu numai pe modul in care arata, ci si pe o varietate de factori de design si mesaj.

Poate cel mai important factor in timp ce proiectati pliantul este sa il faceti inovator si original. Dupa cum am mentionat mai inainte, o brosura trebuie sa transmita tot ceea ce reprezinta o afacere, fara nici o indoiala, clientului. De asemenea, este important sa aveti mai multe idei de marketing pentru brosuri si sa masurati ce fac concurentii pentru a ramane in continuare pe piata. De asemenea, va ajuta sa atrageti inspiratia pentru proiectarea de brosuri din diferite fluxuri de companii si sa va incorporati ideile in propriul material.

Proiectul brosurii este cheia in dezvoltarea de brosuri de imprimare excelente. Informatiile despre brosuri sunt totusi la fel de importante. Nu toti designerii au abilitatea de a crea brosuri dupa intelegerea afacerii. Cunostintele de afaceri sunt importante deoarece contribuie la producerea unei brosuri de inalta calitate.

Selectarea unui suport cat mai rigid

Utilizarea unei hartii mai grele ar costa mai mult, dar imprimarea finala pare mai profesionala si poate ajuta convingerea unui client in ceea ce priveste fiabilitatea si profesionalismul dumneavoastra.

Rezolutia de proiectare si imprimare:

Imaginile si lucrarile artistice trebuie sa fie de cel putin 300dpi pentru a asigura o iesire de inalta calitate. Cu toate acestea, multe companii recurg la imagini de calitate scazuta pentru a economisi costuri, ceea ce duce la spalarea imaginilor.

Contabilitatea pentru Bleed Print:

Proiectarea brosurii ar trebui sa permita spatiu dincolo de marginile paginii alese. Acest lucru va ajuta la acoperirea miscarii hartiei in timpul tiparirii si, de asemenea, la minimizarea inconsecventelor in proiectare.

Desi este o sursa extrem de importanta de promovare a afacerilor on-line, multe companii nu se gandesc la a doua oara in timp ce proiecteaza brosuri si lasa amprenta brosurii la mila designerului sau agentiei de proiectare. In timp ce libertatea creativa este esentiala, este de asemenea important sa retineti ca brosura reprezinta afacerea dvs. si ceea ce reprezinta si ii determina pe clientii dvs. sa ia o actiune favorabila. Prin urmare, este important sa stiti cum sa creati o brosura tinand cont de obiectivele de afaceri mai mari si de piata vizata.

Puteti conta pe aceste 5 sfaturi de tiparire a brosurilor, pentru o calitate superioara a brosurii de imprimare. Aruncati o privire la designul creativ al companiei pentru a mari coeficientul creativ al afacerii dvs.

Tempera - outwards
To Top