Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pliante ieftine

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Cand va ganditi cum sa creati o brosura, incepeti sa intrebati clientii de ce cred ca au nevoie de o brosura. Apoi le cereti sa-si defineasca obiectivele. Uneori doresc pliante doar pentru ca ultima brosura nu a functionat. Daca au venit cu un istoric,  priviti exact ceea ce incearca sa realizeze.

Pliante ieftine – cum fac cel mai bun pliant?

Limitati fonturile

Nu aveti nevoie de multe fonturi atunci cand va ganditi la modul de proiectare a unei brosuri – doar o rubrica, subtitlul si fontul pentru scris. Dar  un lucru pe care il vedem tot mai des este ca oamenii cred ca trebuie sa gaseasca un titlu scris cu caractere pe care nimeni nu le-a folosit vreodata.

Stabiliti formatul hartiei

Vorbiti despre stocul de hartie inainte de a pune pixul in notepad. Daca lucrati pentru un client, intrebati daca acesta trebuie sa fie A4 standard. Aflati daca au luat in considerare utilizarea hartiei neacoperite, de exemplu.

Faceti un model

Un model sau chiar mai multe este esential pentru proiectarea unei brosuri excelente

Modelele in format mare sunt adesea elementul cel mai subevaluat in proiectarea brosurii. Multi oameni nu inteleg ca o copie trebuie sa fie considerata ca parte a conceptului general de design. In faza incipienta a oricarui proiect de proiectare a brosurii, experimentati cu copia pentru a vedea daca este nevoie de o reproiectare.

Ganditi-va la cititori

Cand va ganditi cum sa proiectati o brosura, tineti cont de scopul final. Este o brosura care va fi afisata ca raspuns la solicitarile facute pe un site web? Cand cineva o deschide, ce ii va spune? Deseneaza pentru acea persoana, nu pentru tine.

Mergeti pe elemente simple si clare

Vrei sa stii cum sa faci o brosura care iese in evidenta, nu? Uneori ideile simple sunt cele mai bune. Daca un client a decis ca doreste o multime de imagini  pe care sa le suprapuna, probabil ca este mai bine sa le eliminati.

Faceti o schita

Incercati sa faceti totul pe hartie consultand tot timpul clientul.  Faceti brainstorming mai degraba decat  sa va grabiti.

Bazati-va pe ceea ce stiti ca functioneaza

Nu incercati sa fiti ciudati sau diferiti doar de dragul de a fi atunci cand va ganditi cum sa creati o brosura care sa fie observata. De exemplu, majoritatea designerilor folosesc aceleasi 10 pana la 20 de fonturi in multe dintre proiectele pe care le lucreaza. Exista motive de design solide pentru care Helvetica este folosit foarte mult, si de ce Rockwell este un bun titlu de font.

Faceti o prima impresie buna

Propunerile de brosuri trebuie sa se potriveasca cu ceea ce face clientul. Organizatiile de caritate nu doresc brosuri de lux care sa faca pe oamenii sa creada ca au cheltuit multi bani pe ele, in timp ce un produs nou ar putea avea nevoie de o brosura care sa arate uimitoare pe un stand de expozitie.

Aveti grija la poze

Pentru a face o brosura de produs placuta aveti nevoie de fotografii bune. Daca utilizati imaginile stocului – incercati sa gasiti imagini care nu arata ca imagini stoc. Nu taiati niciodata colturile.

Tempera - outwards
To Top