Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pliante flyere

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Publicitatea cu fluturasi este o optiune de marketing low-cost pentru intreprinderile mici, locale. Flyerele reprezinta o modalitate excelenta de a va introduce noua afacere intr-o anumita regiune sau de a avea o afacere demografica sau de a promova un produs sau serviciu nou pentru comunitatea dvs. locala. De exemplu, un magazin local poate viza piata muncitorilor de birou prin distribuirea de fluturasi catre firmele directe. Un nou serviciu de curatenie poate introduce pliante in ziarul local pentru a ajunge la o anumita zona geografica.

Pliante flyere – sfaturi utile

Daca intentionati sa adaugati publicitate de fluturas la mixul dvs. de marketing, urmati aceste sfaturi pentru a obtine cel mai mult impact.

Utilizati un Titlu Bold

Flyerele nu sunt doar versiuni mai lungi ale cartilor de vizita, asa ca nu utilizati numele companiei ca titlu. Utilizati un titlu care atrage atentia care evidentiaza beneficiile pe care le oferiti.

Clientii sunt interesati doar de modul in care ii puteti ajuta sa rezolve o problema.

Fiti umani

Clientii dvs. locali prefera producatorii care interactioneaza cu ei si nu afacerile fara chipuri. Asigurati-va ca expuneti persoanele din spatele produselor si serviciilor dvs. prin includerea unor fotografii personale. De asemenea, impartasiti povestea companiei dvs. Cum si de ce ati inceput aceasta afacere?

Utilizati o solicitare de actiune

Folosind un titlu indraznet, concentrandu-te pe beneficiile pe care le oferiti clientilor si impartasind povestea personala si umanitatea ai pus bazele pentru achizitionarea unei vanzari. Deci nu te opri acum! Utilizeaza un apel la actiune pentru a spune clientului exact ce doresti sa faca: sa ridice telefonul, sa aduca un cupon de 15% pentru un sac de hrana pentru cai.

De asemenea, este o idee minunata de a utiliza apelurile la actiuni care determina repetarea sau vanzarile viitoare. De exemplu, folositi ceva de genul “Cumparati inainte de 11 august si primiti un cupon pentru o reducere de 10% pentru urmatoarea achizitie.” Acest lucru va va recompensa noul client atunci cand se va intoarce sa utilizeze din nou serviciile in viitor.

Sa presupunem ca un rezident local va vede fluturasul in ziarul de duminica in care faceti reclama la produse de curatat piscina. Poate ca ei nu au o piscina. Poate ca stiu pe cineva care ar putea folosi serviciile tale. Interactiunea directa este puternica, asa ca folositi-o astfel incat sa includeti ceva oferta, care solicita cititorului sa transmita pliantul catre cineva care ar putea fi interesat de produsul sau serviciul dvs.

Utilizati ambele parti

Desi este mai ieftin sa imprimati doar pe o parte, nu costa mult mai mult sa imprimati pe ambele parti. Si, cand va ganditi la faptul ca platiti pentru distribuirea fluturasului puteti investi putin mai mult.

Flyerele nu sunt diferite de orice alt tip de canal de marketing atunci cand vine vorba de testare. Intotdeauna vezi daca poti obtine o revenire mai buna schimband titlul si imaginile. Uneori cele mai mici modificari pot aduce cele mai mari rezultate.

Verificati de mai multe ori inainte de a trimite o comanda

Nu este nimic mai rau decat sa comandam mii de pliante si apoi sa gasim o greseala sau doua. Odata ce ati imprimat comanda dvs., asta e, nu mai puteti corecta greselile. Greselile pot submina toate eforturile dvs. de publicitare, asa ca angajati un editor profesionist daca este necesar pentru a verifica din nou textul.

 

Flyerele reprezinta una dintre cele mai eficiente modalitati prin care companiile locale pot ajunge la publicul tinta. Urmand aceste 7 sfaturi, veti avea sanse mult mai mari de a va asigura ca o campanie sporeste vanzarile.

 

Tempera - outwards
To Top