Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pliante A4

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Pliantele sunt medii care se apropie de materiale tiparite, cum ar fi pliantele si fluturasii. Spre deosebire de fluturasii care au doar o singura pagina pentru a va exprima, pliantele sunt compuse – in functie de necesitati – din 4 pana la 6 pagini. Astfel, este evident ca aspectul lor are unele particularitati. Pentru a va ajuta sa creati vizualul pentru tiparirea de pliante, am enumerat mai jos cateva cerinte pentru a crea cu usurinta imaginile dvs. si pentru a imprima brosuri de succes!

 Pliante A4 – sfaturi utile pentru realizarea pliantelor

Pliantul, este un suport tiparit care are cel putin o indoitura. La Tempera va oferim mai multe metode de prezentare a pliantelor.

Pliere simpla: Materialul promotional este pliat o singura data pe mijlocul paginii. De exemplu, daca dimensiunea de hartie selectata este  A4, veti primi un flyer  A5 cu 4 panouri.

Pliantele three-fold: hartia este pliata in 3 parti egale. Aceste trei parti sunt pliate una peste cealalta. Astfel, pe fiecare parte, una dintre celelalte fete ale pliantului nu va fi vizibila.

In timp ce flyerele sunt in general folosite pentru campania pe o anumita oferta, flyer-ul va permite sa prezentati mai multe informatii, toate intr-un format practic, economic si de calitate.

Adesea folosite in ca meniuri, afise, etc … pliante pot fi folosite in special pentru a oferi informatii suplimentare la expozitii, intalniri, conferinte sau la prezentarea unei noi companii . Acesta este unul dintre motivele pentru care este crucial sa construiti si sa urmariti o structura relevanta in crearea fisierelor grafice pentru tiparirea fluturasului.

Dupa ce ati ales tipul de pliere pe care o veti folosi pentru pliante, va recomandam sa pregatiti un prototip pe hartie de dimensiune A4. Acest lucru ar trebui sa simplifice compozitia pliantului.

Stabiliti un plan de informatii care urmeaza sa fie aplicate

Va sfatuim sa elaborati un plan al informatiilor pe care doriti sa le includeti in brosura dvs.:

De exemplu, daca ati selectat plierea acordeon in 6 parti, ar trebui sa taiati informatiile in 4 parti astfel incat fiecare parte sa contina intre 2 si 3 informatii principale.

Pe cele doua parti ramase, veti putea include titlul si imaginile care vor da aspectul estetic al pliantului. Asigurati-va ca titlul dvs. rezuma in mod clar si la indemana tuturor lucrurile pe care le veti prezenta. Ar trebui sa faca cititorul sa vrea sa deschida pliantul si sa il citeasca.

In cele din urma, este recomandabil sa includeti informatiile dvs. de contact in ultima sectiune.

Nu supraincarcati pliantele de publicitate! Pentru a face acest lucru, nu utilizati mai mult de 2 imagini pe panou. De asemenea, aveti grija sa nu puneti o fotografie care nu este adaptata la modul de pliere.

Pentru a face un pliant care este inteles de tinta, este necesar sa presupunem ca cititorul nu are neaparat aceleasi cunostinte ca si dvs. despre produse sau servicii. Inainte de a face pliante, puteti pune intrebari despre ceea ce considera clientii important sau puteti cere opinia noastra cu privire la prezentarea dvs. grafica.

Pliantul ideal este o brosura in care informatiile se bazeaza pe una pe cealalta. Acest lucru permite cititorului dvs. sa afle mai multe despre serviciile sau produsele pe care le cititi. Aceste recomandari nu sunt in mod evident valabile pentru meniuri.

Tempera - outwards
To Top