Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pixuri Parker

Tempera - inwards

Pentru a vedea oferta noastra de pixuri Parker click aici.

MODELE SI PRETURI: AICI! 

DETALII SI PRETURI

 
O noua preferinta a antreprenorilor si agentiilor de marketing si promovare, in ceea ce priveste alegerea materialelor publicitare este reprezentata de pixuri Parker. Aceste pixuri provin de la un brand recunoscut la nivel international si sunt de cea mai buna calitate, ceea ce inseamna ca sporesc cu mult efectele asteptate de la o campanie de promovare in care pixurile personalizate sunt livrate unui anumit grup tinta.

De ce sa optezi pentru Pixuri Parker in campania ta de promovare

Cel mai bun motiv pentru care sunt alese pixuri Parker este faptul ca acestea au cea mai buna calitate si sunt instrumente de scris de top, atat ca rezistenta cat si ca functionare. Alte avantaje pentru care pixurile sunt inca utilizate in campanii vor fi enumerate in cele ce urmeaza.

Pixurile sunt precum cartile de vizita

Poti plasa toate informatiile utile pe suprafata unui pix – numele companiei, logo-ul, adresa, numarul de telefon, e-mailul si site-ul web – transformand un pix simplu intr-un instrument puternic de marketing pe care potentialii  clienti il vor folosi, raspandind si mai mult toate aceste informatii. 73% dintre persoanele din studiul PPAI au un pix cu ele in orice moment, ceea ce inseamna ca pixurile au potentialul de a fi utilizate mai mult decat orice alt instrument promotional. 92% dintre proprietarii de masini au cel putin doua pixuri in masina, in timp ce 82% dintre persoanele care poarta o geanta sau poseta au cel putin un pix.

Pixurile sunt mereu imprumutate

Pixurile se primesc si se imprumuta foarte des,  asa ca vei primi o expunere suplimentara a elementelor tale de branding catre alte persoane gratuit. De fapt, 60% dintre persoanele din studiu folosesc un pix de 5-10 ori pe zi, ceea ce inseamna foarte mult in aceasta era digitala in care ne aflam.

Publicitate de lunga durata cu pixuri Parker

Spre deosebire de formele traditionale de publicitate, cum ar fi reclame TV, radio si tiparite, pixurile pot dura mai mult de 6 luni, oferind brandului tau o expunere serioasa pentru perioade mai lungi. 56% dintre persoanele care au raspuns la studiul de mai sus au spus ca vor pastra pixul promotional atat timp cat scrie. In realitate insa, cu pixuri Parker minele vor fi schimbate ceea ce inseamna ca pixul va fi folosit mai mult decat pana cand prima pasta se termina.

Acest lucru se intampla insa numai cu pixurile de calitate. Daca vrei ca elementele tale de branding sa fie folosite pentru cat mai mult timp, tot ce trebuie sa faci este sa alegi variante de calitate premium, asa cum este grama de pixuri Parker.

Tempera - outwards
To Top