Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Pixuri Parker personalizate

Tempera - inwards

Pentru a vedea oferta noastra de pixuri Parker personalizate click aici.

MODELE SI PRETURI: AICI! 

DETALII SI PRETURI

 
Pixul promotional este folosit in prezent ca un instrument excelent de comunicare. Acest articol de marketing a devenit esential pentru companiile care doresc sa isi asigure vizibilitatea pe termen lung. Aceasta strategie publicitara este eficienta si se bazeaza pe avantajele pe care pixurile le ofera. Campaniile de promovare sunt o adevarata parghie de comunicare intre companie si client ceea ce inseamna ca oferirea de pixuri Parker personalizate reprezinta o solutie bazata pe alegeri responsabile in ceea ce priveste calitatea.

Principalele avantaje oferite de pixuri parker personalizate

Pixurile personalizate servesc astazi ca un excelent instrument de marketing. Acest elemente se afla in varful listei de accesorii la mare cautare in viata de zi cu zi. Conform unui studiu, pixul promotional ofera unei companii un timp de expunere indelungat. Pixul este folosit de cateva minute pana la cateva ore pe zi, este un instrument de baza pentru birou, dar poate fi folosit si in mediul academic.

Pixurile personalizate pot fi gasite in diferite locuri: in fata unui ghiseu, in timpul evenimentelor sau la receptia unei companii. Prin urmare, face mai mult sens pentru o companie sa aleaga un pix personalizat ca strategie de marketing. Pixul personalizat are suficient spatiu pentru imprimare sau gravura. Compania isi poate aplica logo-ul, datele de contact, sloganul etc. Avantajul pixului publicitar este ca indeplineste doua obiective: atragerea clientilor si pastrarea acestora.

Obiectul publicitar este considerat a fi unul dintre mijloacele de marketing importante. Spre deosebire de mass-media, unde tehnicile sunt adesea considerate prea intruzive, publicitatea cu ajutorul obiectelor este un sistem eficient si minim intruziv. Aceasta operatie promoveaza loialitatea clientilor. Oferirea obiectelor in culorile societatii este eficienta in timpul evenimentelor profesionale sau la expozitii si showroomuri. Scopul lor este stimularea vanzarilor. Obiectele publicitare reprezinta o operatie de marketing viral. Un pix poate fi folosit de mai multe persoane ceea ce inseamna ca va raspandi cu mult imaginea brandului tau, care se va extinde in afara grupului tinta, in mod natural.

Alte avantaje ale unui pix publicitar sunt calitatea si pretul. Persoana care se ocupa de campanie poate alege dintr-o gama larga de produse: stilou, pix cu bila, pix cu gel, etc. Varietatea alegerilor este foarte larga, criteriile de selectie se bazeaza pe gusturile si obiectivele pe care vrem sa le realizam. Pixul publicitar este un instrument eficient de comunicare, obiectul contine toate informatiile necesare pentru a contacta compania, iar la Tempera te asteptam cu cele mai interesante pixuri personalizate.

Tempera - outwards
To Top