Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Personalizari obiecte promotionale

Tempera - inwards

Personalizari obiecte promotionale

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Cititi mai multe despre pixuri.

Echipa Tempera Advertising ofera urmatoarele servicii de personalizari obiecte promotionale:

Serigrafie – Serigrafie de calitate pentru orice tip de suport: textile, metal, lemn, hartie, cu vopseluri clasice sau gonflabile. Serigrafia poate fi aplicata atat pe obiecte promotionale cat si pe tipar.

Pentru mai multe informatii citit si despre materiale promotionaletipuri de materiale publicitare si categorii de obiecte personalizate.

personalizari promotionale

Tampografia marca Tempera este caracterizata de precizie si durabilitate. Sunt folosite doar vopseluri originale iar executia se caracterizeaza prin precizie si respectarea cu strictete a designului.

Gravura laser este o metoda spectaculoasa si de precizie iar gravura laser se foloseste atat pentru obtinera placilor de firma cat si pentru personalizarea unei game largi de materiale promotionale.

Daca doriti cadouri speciale accesati si cadouri personalizate, cadouri de efect si cadouri unice pentru parteneri.

Gravura mecanica este folosita pentru personalizarea obiectelor confectionate din metal ca de exemplu brelocurile.

Timbrul sec este o optiune foarte buna pentru personalizarea agendelor si este folosit si la decorarea altor obiecte care permit manipularea termica.

Personalizare materiale promotionale, carti de vizita si agende. Folio are aplicabilitate atat pe tipar cat si pe obiecte promotionale si asigura un impact vizual crescut.

Colantarea este o alternativa atunci cand metodele clasice nu se pot utiliza fie din cauza texturii fie din cauza compozitiei sau a formei obiectului ce urmeaza sa fie personalizat.

Personalizare tipar –  aceasta se poate face atat prin policromie pentru agende sau hartie alba fie prin aplicarea de autocolant tiparit.

Aflati mai multe despre importanta obiectelor personalizate in campanii, avantajele obiectelor promotionale si cum alegem obiectele promotionale.

Alegerea celei mai bune solutii atunci cand vine vorba despre campanii de promovare si personalizarea obiectelor promotionale, este cea mai importanta etapa dintr-o campanie pentru ca aceste metode alese trebuie sa asigure cele mai bune rezultate cu eforturi minime. Criteriile prin care se alege strategia si combinatia de tehnici de promovare sunt variate, mai exact: obiectivele urmarite pe termen lung si scurt, mesajul care trebuie transmis, publicul tinta, obiceiurile de consum, credibilitatea organizatiei si imaginea pe care o are, flexibilitatea campaniei, durata de actiune, bugetul si resursele disponibile, controlul rezultatelor campaniei.

Strategia de promovare presupune combinarea mai multor tehnici in functie de conditiile concrete atat din interior cat si din exterior, nu se poate propune o reteta perfecta pentru organizatie. Succesul strategiei alese depinde foarte mult de realismul obiectivelor precum si de concordanta dintre tehnici si resursele organizatiei.

Proiectarea unei strategii de promovare trebuie sa tina cont de misiunea organizatiei si se bazeaza pe analiza mediului intern sau extern al organizatiei. Odata adoptata o strategie de promovare, aceasta trebuie sa fie luata in considerare de la realizarea oricarei campanii ulterioare. In acest fel mesajul promotional transmis va fi coerent, usor de retinut, si vor duce pe termen lung la dezvoltarea imaginii unei bune imagini si a unei relatii indelungate cu clientii.

Pentru mai multe informatii accesati si paginile cum stabilim bugetul campaniei publicitare, evaluarea campaniei de promovare si de ce avem nevoie pentru promovare.

Pentru a vedea oferta noastra completa click aici.

Creativitatea conteaza foarte mult daca vorbim de promovarea imaginii unei afaceri. Acest lucru se reflecta si in modul in care oferiti materiale promotionale.

Este recomandat ca produsele promotionale sa fie unice si folositoare. Materialele promotionale sunt diferite in functie de publicul caruia se adreseaza.

Atunci cand in campania publicitara includeti mai multe produse promotionale, impactul este mult mai mare si produsele oferite sunt atat practice cat si utile. Puteti sa oferiti cadou, simultan, pixuri si post-it-uri. In acest fel beneficiarul va avea pe birou mai multe produse utile, personalizate cu sigla firmei. Vizibilitatea companiei va creste in mod corespunzator.

Nu oferiti materiale promotionale care nu va plac. Una din cele maoi des intalnite greseli care se fac din considerente de cantitate si buget, este alegeera unor promotionale care nu se potrivesc nevoilor si cerintelor lor, nu au legatura cu brand-ul si uneori nu se potrivesc nici cu preferintele profesionale.

In acest caz va facem urmatoarea recomandare: nu faceti compromisuri. Este bine sa faceti un numar mai mic de produse care sunt perfecte pentru campania pe care o demarati decat sa faceti un numar mare de materiale care nu sunt ceea ce aveti nevoie.

Calitatea produselor dumneavoastra se oglindeste in calitatea promotionalelor distribuite si de aceea nu trebuie sa treceti cu vederea acest aspect.

Daca nu stiti ce sa alegeti va stam la dispozitie cu sugestii si sfaturi pentru a putea gasi produsele promotionale care se potrivesc bugetului dumneavoastra.

Va recomandam sa gasiti produsele care sa se potriveasca brand-ului dumneavoastra. Ar trebui sa fiti mereu in cautarea de produse noi si daca unul sau mai multe obiecte promotionale au ajuns la public ar trebui sa le utilizati periodic.

Cu timpul veti avea o gama de promotionale care au succes si pe care le puteti oferi fie simultan fie prin rotatie.

Pe scurt, acestea sunt cateva din sfaturile noastre pentru alegerea unor materiale promotionale. Asa cum veti putea observa ideea este sa alegeti acele produse pe care publicul tinta le vede originale si diferite, dar in acelasi timp care se afla si in concordanta cu imaginea firmei pe care o reprezentati.

Traim intr-o lume formala, a obiectelor de unica folosita, a plasticului si individualitatii. Chiar daca este un pas mic in spargerea acestor clisee, apelarea la serviciul nostru de personalizari obiecte promotionale va da o noua abordare imaginii dumneavoastra. Fie ca este vorba de o noua campanie publicitara pentru firma dumneavoastra, fie ca doriti sa le daruiti celor dragi ceva special, este momentul sa luati in calcul aceasta optiune. Nu aveti inca nicio idee cum sa arate noul concept grafic? Nu-i nimic, avem noi multe!Putem personaliza aproape orice obiect prin imprimare, serigrafie, transfer termic sau broderie. Experienta si mijloacele tehnice de care dispunem pot transforma in realitate orice idee, cat de difuza. Iar cum preturile practicate de noi sunt dintre cele mai mici de pe piata, nu mai aveti nicio scuza. Colaborarea va fi, cu necesitate, un castig pentru ambele parti. Pentru ca suntem constienti ca numai prin clienti multumiti vom putea continua la aceleasi standarde de calitate. Fara compromisuri!

Va invitam sa cititi si despre alegerea materialelor promotionale, cum gasim furnizorul de materiale promotionale, greseli la alegerea materialelor promotionale.

Personalizari obiecte promotionalecosturi minime, vizibilitate maxima.

Tempera - outwards
To Top