Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Personalizarea bannerelor

Tempera - inwards

In trecut bannerele erau personalizate prin aplicarea unei folii de adeziv in unul sau in mai multe straturi de mai multe culori pentru a se obtine textul ori mesajul publicitar dorit. In prezent operatiunea se va face cu utilaje de print digital in format mare si se pot imprima suprapuneri de culori, degradeuri si poze si se poate ajunge inclusvi la o latime maxima de 5 m. aceasta tehnica e similara cu cea a imprimatelor pentur birou si exista si un cap de printare care daca este comandat de catre un soft va depune picaturile de cerneala pe materiale.

Bannerul poate sa fie imprimat cu mai multe tipuri de cerrneala, pe baza de apa sau cu solventi, latex sau UV.

Panourile publicitare realizate pot sa aiba o rezistenta de pana la 3 ani.

Bannerele de tip frontlit este cel mai des utilizat pentru industria publicitara. O greutate mare nu inseamna si o rezistenta mai mare. Materialul poate sa fie alb. Aceste tipuri de bannere se folosesc pe strazi, ca si panouri publicitare, afisaj stradal, bannere pentru cladiri si sisteme expozitionale, standuri de publicitate, roll-upuri, prelate, structuri de arhitectura, etc.

Bannerele de tip blocout sunt materiale opace care nu las alumina sa treaca prin ele si ofera si efectl dorit pentru a se realiza bannerele dubla fata. Sunt utilizate in general ca si panouri publicitare, prelate sau structuri arhitecturale.

Tempera - outwards
To Top