Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Oferte pliante

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

In afara cardurilor de vizita, brosurile si pliantele sunt probabil cele mai utilizate materiale de marketing tiparite – si pentru un motiv bun. Imprimarea brosurii si tiparirea flyerului sunt eficiente, economice si ofera spatiu suficient pentru a exprima cu indrazneala mesajele clientilor. Ele pot fi distribuite aproape oriunde – pe rafturi, in casute postale, pe ferestre si pe blaturi oriunde. Cheia pentru a obtine o rentabilitate solida a investitiilor prin intermediul acestor medii de marketing versatile este un design inteligent.

Oferte pliante – sfaturi utile pentru cele mai bune pliante

  1. Faceti pliantul sa se diferentieze

Asigurati-va ca brosura sau fluturasul este atractiv si captivant, mai ales daca clientii vor fi responsabili pentru preluare. Puteti realiza acest lucru prin culori indraznete, imagini provocatoare si jocuri de cuvinte uimitoare. Amintiti-va ca partea frontala a brosurilor si fluturasilor dvs. este primul lucru pe care il vad clientii, astfel incat acestea sa fie unice, indraznete si interesante pentru a motiva clientii sa le ridice.

  1. Asigurati-va ca brosura sau fluturasul sunt usor de citit

Chiar daca atrageti atentia clientilor printr-un design atragator, nu vor dori sa treaca prin paragrafe lungi, dense. Utilizati titluri mari, curate, intr-un font sans serif, si puneti bucati mai mari de text intr-un font serif. Punctele bullet sunt o modalitate excelenta de a accentua ideile cheie fara a ocupa o multime de spatiu si nu va limitati la puncte negre  – incercati sa creati un grafic curat si relevant care sa poata fi folosit. Semnele de marcaj, semnele de dolar, bilele colorate, siluetele animalelor si alte elemente grafice pot adauga atractii estetice la punctele dvs. de focalizare si, atunci cand sunt facute in mod corect, pot servi pentru a atrage atentia suplimentara asupra terenurilor de top. Amintiti-va sa utilizati o multime de spatiu alb, si incercati sa utilizati umbre picatura pentru a face un design de brosura si flyer sa functioneze.

  1. Folositi stimulente

Una dintre cele mai bune modalitati de a obtine maximul din campaniile de marketing este de a adauga valoare brosurilor si fluturasilor prin cupoane, cadouri gratuite sau alte oferte excelente pe care le puteti incorpora in brosura si desenele flyer. Chiar mai bine, faceti reducerea sau oferta gratuitati rambursabile numai daca piesa promotionala este adusa in magazin, astfel incat sa puteti urmari eficient statisticile de succes.

  1. Cunoaste-ti publicul

Cand determinati potentialul brosurii sau al fluturasului, trebuie sa tineti cont de tipul de audienta care il va citi. Daca incercati sa castigati noi clienti, brosura ar trebui sa fie atragatoare si interesanta, dar nu agresiva. Daca va concentrati pe mentinerea clientilor actuali, utilizati text si imagini care transmit un ton de prietenie, incredere si apreciere. Indiferent de audienta, textul, imaginile si grafica fluturasului si brosurii ar trebui sa conlucreze pentru a demonstra beneficiile clientului. Cu exceptia cazului in care brosura sau fluturasul este foarte formal, utilizati cuvintele “voi” si “dvs.”, mai degraba decat “noi”, “eu”, “nostru”.

  1. Subliniati cuvinte puternice

Indiferent daca scrieti textul sau vine de la un copywriter profesionist, asigurati-va ca pentru a evidentia cuvintele de putere si fraze care atrage atentia clientilor.

 

Tempera - outwards
To Top