Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Oferte pliante A4

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Utilizarea de pliante in campaniile de promovare pentru firme implica mai multe avantaje printre care si faptul ca un pliant are capacitatea de a imbina doua functii ale reclamei, aceea de a informa publicul cu privire la existenta unei firme si faptul ca ofera informatii in plus.

Sunt mai multe sfaturi pentru a realiza pliantele:

In primul rand trebuie sa verificati pliantele produse de firmele concurente si sa stabiliti elementele de design care sunt atractive si a celor care sunt obositoare si deranjante. Tinand cont de rezultatele din aceasta etapa de analiza se poate schita si macheta unui pliant.

Pentru mai multe detalii, modele si preturi  click aici

Oferte pliante A4

Pentru toate creatiile publicitare se recomanda sa adoptati un stil minimalist si sa scoateti in evidenta mai multe elemente care sunt importante pentru client. Publicul va trebui sa inteleaga din prima despre ce e vorba si va recomandam sa utilizati fotografiile cat mai sugestive.

Pentru a avea un mesaj credibil va recomandam sa folositi imaginile din firma si imaginile cu personalul. Culorile sunt un element de compozitie foarte important si va recomandam sa respectati o carte grafica si mai multe combinatii sugestive pentru a putea duce mai departe mesajul firmei. Pentru textul din pliant trebuie sa stiti ca acesta are rolul de a promova mesajul firmei. Mesajul trebuie sa fie facut in asa fel incat produsul sa ofere si motivul pentru care produsul promovat sa fie cumparat. Realizarea textului va trebui sa tina cont de faptul ca firma vinde ceva avantajos si nu doar produse banale.

Titlul pliantului trebuie sa atraga atentia cititorilor si sa ii determine sa citeasca tot continutul.

Pe piata apar tot mai multe produse si servicii dar nu toate au popularitate. Ce le lipsteste acestor pliante? Publicitatea! Iata cum puteti sa faceti un pliant pentru a ii imbunatati serviciile si pentru a atrage cat mai multi clienti.

Trebuie sa facem si ca pliantul sa nu para aglomerat si textul trebuie sa fie redactat in format clar de o marime de minim 12 cu o buna spatiere intre randuri si cuvinte. Imaginile se pun la o distanta considerabile de text pentru a evita sa oboseasca ochii si pentru ca textul sa poata fi citit usor. Cu cat oferim mai multe informatii de baza cu atat mai bine insa textul nu are cum sa lipseasca.

La final de pliant e necesar sa oferim date de contact pentru a putea fi accesat de toata lumea de pe telefon, mail, adresa web si pagina de facebook.

Tempera - outwards
To Top